Gå til innhold

bergensdamer som fikk barn i slutten av 2006?:)


*toppris*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet du om det kommer gutt eller jente nå?:) også bare en mnd mellom bursdagene da, hehe, artigt;) kan feire 2 i 1 da etterhvert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kjenner moncah (kalte seg det? fra 2006?;) vet hvem hun er etc? vil så jerne komme i kontakt med henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi tenkte leve i spenningen til slutten. Sånn at jeg kan prøve påvirke jentenavnet han ikke liker i noen mnd til :D

Kan være jeg het det ja, husker ikke. Måtte skifte noe greier da jeg ikke fikk det gamle til virke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah, sniker meg inn her også jeg,toppris :D Siden du liker å stille samme spørsmålet i flere forumer ;)

Septemberjente i 06, oktober(jente?) nå :)

 

Kos hvis det viser seg at den ene andre som svarte tråden din er akkurat hun du vil komme i kontakt med. *Krysser fingrene* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du altså;p nei jeg ser etter ei som kallte seg for moncah i 2006..... det er ikke manaei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

manaei: går ikke an å sende pm til deg. Regner med du vet hvem jeg er? venter nr 2 i september, så og si samme dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønte det etter jeg så innlegget ditt flere steder.

Fått med meg dette. Gratulerer så mye. Gleder meg på deres vegne. Han trenger vel litt konkurranse han deres og ;) Det gjør hvertfall han her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...