celodi Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Kom på temindatoen gitt:) Liten gutt! Gleder meg til og se han.
Mille** Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Gratulerer så mye! Jeg skal bli tante i november, gleder meg stort!! :oD
agent007 Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Gratulerer så masse.. Jeg skal også bli tante i løpet av kvelden (håper jeg).. De har vært på klinikken siden i morges så påtide det skjer noe.. Her kommer det en liten gutt 6 dager over tiden )
celodi Skrevet 25. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2009 Tusen takk dere=) Så gøy med små babyer..Min er 3,5 mnd nå og er blitt kjempe stor=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå