Gå til innhold

Stakkars gutten min:( Trenger HJELP av dere damer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 3 år har i ca. 2 mnd. hatt mye utslett i ansiktet. Dette kommer når han kommer inn eller ¨når han går innenfra og ut. I vinter regulerte jeg det greit med kuldkrem og annen krem, men nå er det virkelig ille:(

Bare vi kom ut istad poppet det ut blemmer, og nå er det på hendene også! Jeg smører såklart med solkrem, men ikke lett å skjerme en 3 åring.

NOEN som vet hva dette kan være??? Hars å vondt av ham, han gråter jo når jeg skal dusje ham:(

Skal kontakte lege på mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva smører du ham med....?

Skrevet

Husker ikke hva den heter, men det er en spesialkrem jeg har kjøpt på helskosten... Den eneste som kan hjelpe litt!

Skrevet

Mine unger er begge lyse med litt følsom hud og jeg syns de har reagert mere på solkrem og kremer enn andre faktorer som sol,vind og vær.............2 åringen fikk noe eksem greier i ansiktet når vi var i Spania nå i mars.............. lot være å smøre han et par dager og hadde på han caps og lette klær og da ble det bedre...............

Skrevet

Det rare er at han ikke har lys og sart hud ellers. Han er allerede brun han, og blir aldri ordentlig hvit hvit...

Jeg har også prøvd å la være å smøre, men det ble bare ti reiser verre... Har vart i over 2 mnd nå:( Uff.

Takk for svar da:)

Skrevet

Gutten vår fikk blemmer i ansiktet, på hendene og på beina og armene i vinter. Kom da vi gikk ut eller kom inn.

Googlet det litt, og det er sensitivitet for varme evt forandring i varme, altså raske temp.forandringer. Husker ikke hva man kan gjør med det. For vår del gav det seg. Du går søke litt rundt på det.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...