Gå til innhold

Er veldig sliten nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 13mndr, den engelen, snill og god, godt humør OSV...

På natten, et krapyl.

Jeg vet mange går igjennom dette, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, føler jeg snart tipper over og blir et søvnløst monster.

Alt var bra fram til han var 9mndr, da ble han syk, veldig syk.

Sov halvtime om gangen, oppå meg.

Greit nok, han var syk.

Så ble han frisk, men det varte bare en uke før han ble enda sykere.

Samme prosedyre, fikk bare sove om han lå oppå meg, og søvn er viktig når de små er syke.

Så startet det, han skulle ikke sove i sengen sin lenger når han var frisk igjen.

La jeg han ned, så spratt hab rett opp igje og hylte, flere timer om gangen.

Jeg prøvde 5 dager i strekk, til ingen nytte, annet enn at han virket enormt redd sengen sin.

Jaja tenkte jeg, er jo litt kos å ha han sovende med oss og, og lot det stå på en mnd til.

MEN, han er nå snart 14 mndr og vil fortsatt han mm, spesielt om natten, hver 3dje time.

Dette klarer jeg ikke å vende ham fra, har prøvd i flere mndr nå, men han bruker meg som sutt, tydeligvis, samtidig som han tydeligvis er tørst.

Han har aldri tatt flaske, men tar nå glass med vann.

Vil så gjerne slutte nå, men han krever og krever.

Jeg forstod for alvor at vi hadde et problem for ca 6uker siden da jeg måtte ut kveldstid for å jobbe, han hylte fra jeg gikk til jeg kom tilbake (1900-0100).

Og det har blitt flere kvelder hvor jeg må ha gått ut, det samme, men nå har det blitt slik at i stedet for å legge ham så leker faren med ham..Eller kjører turer..I pushjen :(

Vi har prøvd alt og ingenting har virket.

Vi har gått til samtaler og veiledning hos helsestasjon, og ressurshelsestasjon, sykepleiere, leger, psykolog og nå for noen dager siden så fikk vi sovemedisin til ham.

Ingenting ser ut til å snu dette at han vil sove i sin seng, eller og å sove natten igjennom.

Etter han fikk sovemedisin prøvde vi sengen hans igjen, i kveld prøver jeg ikke mer, for han høres livredd ut, det høres verre ut dette enn når han skamslår seg. Ikke kny om han klrer å sove slik.

Jeg er sliten, de siste 4 mnd har jeg sovet ca 4timer pr natt, har ikke sovet en hel natt igjennom siden jeg ble gravid.

Samboeren skriver oppgave som skal inn om 3uker, han har ikke fått begynne på den, pga praksis på dagtid og kveldstid er engelen forvandlet til krapyl.

Eldstemann vil helst være hos faren fordi han ikke for sove hos oss pga lillebror som bare gråter på nettene.

Orker ikke ramse opp alt vi har prøvd, men jeg er sikker på om dere tenker det, så har vi prøvd det.

Jeg ville bare dele dette, søker ikke erfaringer eller råd.

Tror bare jeg venter nå, og finner meg i at jeg ikke kan gjøre noe utenfor dørene for meg selv.

Jobben får vente, sannsynligvis blir det bedre når han blir litt større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...