♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 jeg er i 6 uke. men sover sååå dårlig om natta. våkner mange mange ganger. er helt utslitt etter en natt med dårlig søvn
villemo26 Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Signerer på den du! Er i uke 8, og har sovet elendig de siste to vekene. Vokner heile tida, og då sliter eg med å få sove igjen.. Dei dagane eg har vore på jobb, er eg avhengig av minst en middagslur.. hehe. Men har komt seg litt etter at eg slutta å drikke melk, og kjøpte biola i stede.. pluss at eg eter meir brødmat og frukt. kaffi er eg slutta å drikke etter klokka 15.00.. Har alltid kunna dråkke det heile døgnet uten søvnproblem, men no reagerer eg som søren.
Nephrania Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Ja. Jeg har alltid sovet som en stein. Men nå har jeg problemer med å sovne, og våkner flere ganger i løpet av natta. Våkner av fugler utenfor vinduet, at katta lister seg inn under senga, at samboeren snur seg, at jeg må tisse, at det blåser ute osv. Det skal plutselig ingenting til før jeg våkner. Ganske frustrerende. Er forresten 9+2.
Lillemor + bittelillemor Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Jeg har også hatt problemer med å sove. Men akupunktøren sa at det var helt normalt - det er hormoner som driver og jobber på høygir, så hele kroppen er jo litt i ulage. Det har forresten blitt litt bedre de siste par ukene synes jeg. er 10+5 uker nå. Sover mye bedre, bortsett fra at jeg alltid våkner supertidlig fordi jeg må på toalettet..
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 25. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2009 Gått å høre att det ikke bare er meg som sliter. var ikke sånn første gang jeg venta sønnen min,.. er i 6 uke men er så kvalm og uggen mye tidligere en sist gang.. slitsomt.. var 8 uker tenker jeg da jeg ble dårlig savner å kunne sove .. hehe
ladand# 02.09.06 Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Uff må melde meg in her jeg og... Blir så sliten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå