Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Har en gutt på 14 måneder. Han står opp litt over seks hver morgen, dette syns eg er for tidlig. Og det er tydeligvis for tidlig for han også fordi allerede klokken ni er han trøtt igjen, og da sover han gjerne til 11. Så har han en lur mellom tre og fire, lar han ikkje sove etter fire. Tror dere dette likevel er for sent for han? Slik at det går ut over nattesøvnen? Han sover hele natten, men er som sagt tidlig oppe. Legger han ca 19.30. HVA ER DIN ERFARING?
Shinyogsmåen Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Har også en gutt på 14 mnd. Men han våkner halv 6! Det er nok pga at faren står opp og reiser på jobb da. For ellers sover han i alle fall litt lenger. Ikke mye men.. Men ja, det er tydelig at det er for tidlig for han. Men klarer ikke å få han til å sovne igjen. Ikke før 9 -10. Så da blir det som oftest to lurer om dagen her også. En venninne av meg fortalte at når hennes sønn stod opp så tidlig, lot hun han ikke få sove igjen før 11. Dette gjorde visst nok at han etter hvert begynte å sove lenger om morgenen. Har dagbarn så det er noen ganger min ikke har fått sovet før 11, men han har ikke sovet noe lenger neste morgen. Men man må kanskje gjøre det hver dag en liten stund før man ser noen resultat.
Barbafin Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Vi hadde det sånn i en periode, men det gikk heldigvis over. Gjorde ikke noe spesielt, det bare gikk over av seg selv.
lille sprelle Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Snuppa vår står også stort sett opp kl.6 og det er da helt greit! Da begynner likevel dagen hjemme hos oss. En av oss skal på jobb og den andre skal være hjemme og passe gullet. Greit å ha morgenstunden sammen hele familien. Det er et spørsmål om å ikke legge seg for sent for oss voksne om det er greit eller ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå