Gå til innhold

Tvillinger i begynnelsen av oktober!


naper

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi fikk for to dager siden beskjed om at vi venter tvillinger og ikke en slik vi først fikk se på bilde i uke 8.

Vi er utrolig lykkelige, og syns dette er kjempe stas.

Masse sommerfugler i magen da dette er våre første barn og ikke har noe å sammenligne med. Og godt er det :)

 

Jodmor anbefalte å ta kontakt med Tvillingklubb der vi bor, er det noen som kjenner til dette, og om det er noe å anbefale?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Naper,

 

jeg skal også ha tvillinger med termin i oktober. Gøy at vi ihvertfall er to her inne! Hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, jeg skal ha tvillinger i september, det er kjempe stas, vi gleder oss kjempe mye. Det er de første for oss også, og da er det ekstra gøy å få søsken med en gang.

 

Det er flere som anbefaler oss også å melde oss inn i tvillingklubben, vi har ikke gjort det enda, men kommer til å gjøre det. De som er med er veldig fornøyd, pluss at du bla. får rabatter i enkelte barnebutikker hvis du er medlem der.

 

Vi har meld oss inn på et tvillingforberedende kurs som tvillingforeningen holder. Vi begynner allerede neste uke. Det er tre kvelder pluss en kveld etter at barna er født. Da møter vi flere tvillingforeldre, og vil nok ha mye å snakke om.

Informasjon om det fikk jeg hos legen, men du finner det også inne på tvillingforeningen sin side.

 

Lykke til videre:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende for dere! Lykke til med svangerskap og alt som kommer etterpå! Kjenner jeg får litt hetta når jeg hører om vordende foreldre som har fått beskjed om kun en baby etter tidlig ultralyd og så plutselig har to nurk der likevel ;)

 

Ante dere at det kunne være to før siste ultralyd? Er du større enn vanlig kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer så mye. Vi venter også tvillinger i oktoberr. Har termin 30 oktober, men keisersnitt 3 uker før!

Dette blir vårt 3 og 4 barn! på under 6 år, det blir travelt, men herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...