Gå til innhold

rundt 20 mn, hvor mye sover de på dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi legger seg som regel i 13 tiden, og sover ca 3 timer (noen ganger bortimot 4t)

men nå bynner hun å bli vanskelig å legge på kvelden, ingen skriking, men full av energi. Tenkte å korte ned på sovetiden i håp om at hun legger seg ned fortere på kvelden.

tidligere la vi henne i 11 tiden og da sov hun bare 1,5 time (noen ganger 2t)

og da la hun seg ned med en gang på kvelden (19.30-20.00)

Men hun blir ofte veldig gretten når jeg vekker henne etter hun har sovet på dagen :S

Hvordan er deres barns soverutiner???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her legg ho seg åtte på kvelden og står opp åtte om morgonen. Ho sover 1t når ho er heime, og 1-2t når ho er i barnehagen. Me har hatt samme rutinen sidan ho var 8-9mnd. Tidligare var det fleire som kommenterte at ho sov lite på dagtid til å vera så liten, men ho hadde aldri behov for meir søvn.

Skrevet

Gutten min sover max to timer i bhg. Har satt en max grense der da han begynte å bli vanskelig å legge på kvelden. Hjemme sover han stort sett 1,5-2 timer.

Skrevet

Synes det hørtes veldig mye ut, og ihvertfall sent? Hvis hun sover fra 13 - 16, kan hun jo umulig være trøtt kl 1930?

Men mulig jeg ikke er den rette til å uttale meg, for snuppa her sluttet vel å sove på dagtid når hun var 1 1/2. :-)

Skrevet

vesla her legegr seg som regel rundt 11 i barnehagen å sover 1 1/2time.. her hjemme legger hun seg alt fra 11-13 og sover ca 1 1/2time.. hun legger seg rundt 7 på kvelden å våkner alt fra 06.30-08.00 men som regel rundt 7.. syntes din sover ganske mye.. å sent på ettermiddagen, vesla her får somregel ikke sove noe etter 14-14.30 da blir hun umulig å legge på kvelden å sover dårlig på natten

Skrevet

min legger seg halv 7 på kvelden, sover til halv 9. etter 1,5t er han trøtt og legger seg igjen. sover i 2t. noen ganger 3. enkelte dager er han trøtt etter middag og sover da fra 16 til 17.

Skrevet

Leah sover mellom 1 og 3 timer, er lettest å ha med å gjøre om hun sover minst 2 timer...og hun kan ikke sove etter 15, da blir hun vanskelig på kvelden. Så en perfekt dag sover hun fra 11.30- 14.30 :)

Skrevet

Jenta mi er 23 mnd og hun legger seg i tolv-tiden og sover gjerne litt over to timer. Da legger hun seg frivillig og uten problemer klokka sju om kvelden og sover i tolv timer.

Hun har hatt godt sovehjerte helt siden hun ble født da, storebroren sov sikkert to timer mindre i døgnet enn henne, så det er forskjell på ungene..

Skrevet

Min er 21 mnd. Hun sover en drøy time på dagtid, fra ca. 12 - 13.15. Legger seg rundt 19.30 og sover til ca. 06.30-07.

Skrevet

Vi har måtte knipe inn til maks 1,5 time siste måndene nå på vår på 22 mnd, ellers tuller han om kvelden og våkner altfor tidlig dagen etter. Liker ikke å måtte vekke ham, men bedre enn å få hele døgnet snudd opp-ned. Nå legger han ser i 19-19.30 tiden på kvelden og sover til 6.30-7 dagen etterpå somregel, og fra ca 12-13.30 på dagtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...