Gå til innhold

har jeg "overpriset" ???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke si det er overpriset.

Men ville tatt nye bilder som var klare og ryddigere, og ikke minst vendt de rett vei. Her må man jo legge hodet på skakke for å se hva det er :)

Skrevet

Jeg ville tatt nye bilder,samt ordnet så de sto rett vei.

Skrevet

kameraet gikk i stykker mens jeg tok bildene , så det er på rep. men å¨snu bildene kan jeg jo alltids klare ;)

takk for tilbake meldingene ;)

Skrevet

da ble det brått litt bedre ja ;)

Skrevet

Ikke noe å si på prisen, men bildene ødelegger hele annonsen syns jeg. Ville lånt ett speilrefleks kamera og tatt nye bilder.

Jeg passer på å ha klare og ryddige bilder de gangene jeg selger noe.

Skrevet

mange er innom uten å sende mail kan jo sikkert forklarers med at en del ikke kan reise til sarpsborg, eller at man ikke er intresert i allt.

Skrevet

Ble mye bedre nå som du snudde bildene ja... Irriterer meg altid på sann, så kan godt være en grunn til at du ikke har fått noe respons.

Kansje også åpne for muligheten til å selges hver for seg, at folk bare ønsker en og en ting- hvis det er mulig??

Skrevet

Jeg ville lånt et kamera og tatt nye bilder, helst uten noe "dilldall" på og rundt. Rydd vekk alle dine personlige ting og klær og ta bilde av bare møbelet.. Kjøperen skal jo kunne se for seg møblene med sine egne ting på og i, ikke dine ting.

Veldig fine møbler da :)

Skrevet

Veldig fine møbler. Hadde du bodd der jeg bor, ville jeg slått til.

Skrevet

Det er ikke bildene tror jeg, etter de ble snudd, men at det må hentes og at det er i mørkt tre og mange vil da måtte pusse og male det hvitt. Det er jo mest det som selger til barn. Kanskje om en har mulighet til å dele det opp? Mange vil jo t.d ikke få plass til en så stort stellebord på et bad, og mange jeg kjenner vil ikke engang vurdere å sette opp ett stellebord på et rom uten vann.

Skrevet

Takk for mange tips..

Får se om ikke jeg får lånt meg ett kamera og tatt noen nye bilder,

Møblene er jo i mahogny da, så tror ikke man burde male det i allefall ;) men det er nok ikke det som er mest lett solgt nei ;)

Stellebordet har jo ikke vært brukt som stellebord da, men mere som ett skap / ting til å sette pynt på ;) Har hatt eget stellebord på badet ;)

Deles opp kan det jo alltid`s , bare jeg blir kvitt det ;)

Jeg hentet foresten tingene i Larvik når jeg kjøpte det ;) så for "spesielt intresserte" så har nok ikke det noe å si ;)

Skrevet

Kjøpte du det også brukt? I tilfelle kunne du kanskje gått ned litt på prisen..for å bli det kvitt mener jeg. :)

Skrevet

Ja , jeg kjøpte det også brukt. Men betalte 8000 kr for det, og syns ikke halv pris av det er så galt da . Det er brukt i akkurat 1 år...

Men går ned i pris vist det må til da..

stakkars lillegutt som vill ha Brannbil seng ;) he he , men strenge pappa har sagt at mamman må selge det gammle først ;) he he

Skrevet

Jeg er ikke så god på sånt med annonser og slikt, men når jeg leser annonsen din får jeg inntrykk av at du har kjøpt det på Fru Lyng og gitt 12.000kr for det :) hehe

Neida halvpris er sikkert ikke galt, men mange har sikkert ikke budsjett til å bruke 4000kr på møbler til barnerom :) jeg tror også, som nevnt over her at det er lettere selge tingene hver for seg :)

Evn legg inn i annonsen pris pr "del" :)

Lykke til da!

Skrevet

Det er bare sengen man kan skru fra værandre , så tror ikke det er det billigste nei...

Det var noe dritt igrunn.....

Skrevet

Blander meg litt igjen jeg, ........det er jo en vesentlig detalj for evn kjøpere at ting må fraktes slik det står og ikke kan skrus fra hverandre :)

Og et tips til frakt er å sende via ekspressgods, man kan levere det inn på terminal i fredrikstad og sende til de fleste kanter av landet til en forholdsvis grei pris :)

Skrevet

Det er så typisk!

Også dumme meg som MÅTTE gå inn på den linken din=(

hehe...

Skrevet

UNNSKYLD!!! ;) he he

Men går vist ann å sende med godstog da , i følge madammen over ;)

Men jeg vet ikke hva det koster da....

Du får sende meg en pm vist du finner ut av det ;)

Skrevet

Ehm, ikke tog, men lastebil :)

Skrevet

Har lagret annonsen ja!;-)

Må vente på ferie/skattepenger før jeg kan handle igjen... Men om du har de da, så skal jeg skrive til deg! Og finne ut sendemulighetene=D Utrolig lite møbler til barn i mørkt tre!

Skrevet

Himmel og hav, nå er det på tide at jeg går å legger meg ;)

He he he , lastebil , tog .. ja ja , same shit ;) hi hi

Natti natt damer... Er så lykkelig for at jeg skal på jobb kl 9 i morgen...... NOT!!!

Skrevet

gjør det ;)

lastebil, tog --- same shit ;p Litt trøtt nå ja ;) he he ...

Natti natt damer , takk for gode tips ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...