Gå til innhold

Har ikke lyst å gå til jordmor, må jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De tvang meg til å gå 3 uker på overtid sist gang før jeg ble henvist til sykehuset for igangsetting, fødte et barn på 5 kg! Blir sint bare jeg tenker på jordmødrene, synes de var utrolig dålig å lytte til meg som gravid. Har ikke lyst å gå på kontroller der, kan jeg ikke likegodt ta alle kontrollene hos fastlegen? Er så lenge siden sist jeg var gravid, så husker ikke forskjellen på å gå til jordmor/lege, men skulle tro de sjekker det samme begge stedene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger absolutt ikke gå til jm, det er helt frivillig. Så bare gå til legen din du!

Skrevet

Å gå til jordmor er helt frivillig.

Skrevet

Jeg går kun til lege den gangen her. Gikk til jm med de 2 første, tenkte jeg skulle prøve noe nytt den gangen her... Er ikke misfornøyd til nå ihvertfall

Skrevet

Takk for svar:) Skjønner at jeg ikke MÅ gå til jordmor, ordla meg litt feil kanskje;P Det jeg mente å spørre om er vel heller om jeg BØR gå til jordmor, om det er medisinsk uforsvarlig å la være?

Skrevet

jeg går kun til lege denne gang og føler absolutt at det ikke er uforsvarlig av meg. tvert i mot syns jeg det er mye greiere for hvis en har noen "plager" å ta opp føler jeg legen er mer kvalifisert til å svare. gjør som du føler for du

Skrevet

Men er det samme jordmor der nå som sist gang du var gravid? Du har vært uheldig... Jeg går bare hos jordmor, legen min vet ikke at jeg er gravid en gang (7 mnd på vei).

Jeg liker å gå hos jordmor fordi hun er utdannet innen faget, men legen tar seg av alle mulige pasienter... Jeg har en kjempe flink jordmor, så denne gangen har jeg valgt å kun gå til henne... Men andre jeg kjenner går bare til legen, er jo opp til hver enkelt:)

Skrevet

Er nok de samme jordmødrene ja, dessverre:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...