Gå til innhold

Er så spent!


Netten79

Anbefalte innlegg

Eg har kjent ganske tidlig at ting skjer (ca 2-4 dagar etter eggløsning)...Eg skal ikkje ha mensen før fredag 1 mai,so det er ei lita stund å vente enda!Eg har vore grusomt trett,og har kjent murringar i magen sidan 2-4 dagar etter eggløsninga...Ska tru om vi endelig har klart det?Denne gongen var det med dobbel Pergotime-kur,so kven veit!!!Eg klarer snart ikkje å vente!!!

Kortid var det dåkke testa tidlegast og testen viste positivt?

Og kva test viser tidligast positivt resultat?

Eg ønsker alle gravide til lykke med det store,eg håper eg og er en av dei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

testet fredag 24, 3 dager før ikm. fikk uhyre svak strek, nesten usynli. tok blodprøve - positiv, og nye urin tester lørdag søndag og i dag som ble sterkere og sterkere og i dag på IKM er den helt klart positiv. har brukt stav fra billigetester.no, skal ha en følsomhet på 25 som er ganske bra.

lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Håper mistankene dine viser seg å stemme.

 

Jeg testa på lørdag 2 dager før ikm. Da var den svak, men jeg var ikke i tivl om den var positiv eller ikke. I går 1 dag før ikm, testet jeg igjen. Da var den sterkere positiv enn dagen før. I dag er ikm, og mensen er deilig fraværende!

 

Håper vi ser deg her inne snart da. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morga (onsdag) skal eg teste igjen...Eg testa mandag,berre fordi eg ikkje klarte å vente!Den va selfølgelig negativ,so lenge som det er til fredag!!!!Men det er so leeeenge å vente!!!

Eg ska krysse fingrane for imorga,so ska eg gi beskjed når eg veit meir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onsdagen testa eg...og den va negativ...Eg testa med QR som kan testast 1 dag etter ikm,so det var nok for tidleg...

Idag testa eg med CB,og då va den GANSKE positiv!!!!Endelig vart det vår tur!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...