prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Jeg begynner å få endel vann i kroppen og jeg merker at knær og håndledd spesielt er vonde og ømme. Er det flere som har det slik eller er det noe annet enn vannet som gjøre det tro?!
Streken09 Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Hei! Vet hvordan du har det, har det på samme måte selv.. Ikke noe farlig men veldig ubehagelig. Man blir veldig passiv, jeg hovner opp i beina med en gang jeg får må meg sko og det begynner å verker.. Så jeg har vært litt passiv i noen uker. Nermere 3 uker. Har termin 5. mai og det ska bli deilig å bli ferdig. Lykke til!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Jeg har også masse vann i kroppen, anklene er på vei til å forsvinne og får vel snart leggene rett i skoen....Fingrene kjenner jeg det kun om natten og morningen. Har det ikke vondt eller noe med det. Jordmor sa en ikke kunne gjøre noe med det..
anneli39 Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Dette var som om jeg kunne skrevet det selv. Jeg har vann i kroppen og jeg har veldig vondt i alle leddene mine. Har funnet ut at det hjelper å ta seg et varmt bad, men så er det å komme seg ut av badekaret igjen da..... Ikke alltid enkelt! Noen dager er det ondt bare å reise seg og gå avgårde. Trodde jeg hadde fått leddgikt! Men det er det forhåpentligvis ikke da!
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 25. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2009 Betryggende å se at andre også får vondtene i ledda sammen med vann. Regner ikke med det er så mye å gjøre nei, bare drikke mer vann... Lykke til til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå