M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Hei på deg vennen:-) Hvordan går det med deg? Tenker sånn på deg nå vettu:-) Så at du hadde termin i går... Masse lykke til, og tenk nå er du snart 2 barnsmamma:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 25. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. april 2009 Å beklager... Så nettopp nå at det er i dag du har termin... :-)
TusseMor07&09&14 Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Hei du ) Her går det bare bra vettu! Har termin i dag jeg... merkelig hvor fort det har gått altså! koselig at du tenker på meg da:o) Jeg har hatt masse murringer, og går og venter jeg nå. Føler meg ikke heeeelt klar enda, men det er nok ikke så lenge til! Var på sykehuset i dag og hilste på en liten gutt. Min venninne, som også hadde termin i dag, fikk en aldeles nydelig gutt i går:o))) Så når jeg fikk holde han i armene mine så kjente jeg at jeg begynte å bli mer klar. Gruer litt for fødsel jeg nå vettu... I tillegg så har det vært meningen at jeg skulle ha hjemmefødsel, men så har det skjedd så mye frem og tilbake, så det har blitt litt frustrerende. Føder jeg i helgen så blir det på sykehuset, men kommer han til uken så blir det hjemme. Redd jeg ikke kommer til å rekke frem. Jordmor mener jeg kan forvente meg en styrtfødsel, og da tenkte jeg at det like gjerne kunne gjøres hjemme;o) Hvordan er det med deg da? Koser deg med gullet? Herlig! Takk for lykkeønsker! Klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 25. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2009 Så spennende altså:-) Klart jeg tenker på deg:-) Du skal jo snart få oppleve det største i livet for andre gang... Skjønner at du gruer deg, men prøv å fokusere på den vanvittige stunden som kommer rett etter fødselen. Det er jo bare helt vanvittig for en overveldende følelse.... Å få se sitt lille gull for aller første gang:-) Her går det bra! Lille gullet er så stor og fin. Ligger helt i øvre sjikt på lengde, men følger sin kurve helt perfekt. Han har det bare bra, og det har vi også:-) Koser oss MASSE!!!!!!!!!!!! Det er fantastisk å være mamma:-) Masse masse lykke til, og håper du får den fødselen du ønsker, og at det ikke går alt for fort! Stor klem:-)
TusseMor07&09&14 Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Ja, det blir stor stas:o) Lurer så på om han blir lik storebroren sin eller ikke... Så flott å høre at du stortrives som mamma! Og at han er helt perfekt! Det er jo bare såååå fantastisk å være det, ja... det er det beste som har hendt meg:o) Vi er heldige vi! Tusen, tusen takk for lykkeønsker! Jeg kommer nok inn og rapporterer etterhvert;o) kose deg meg gutten, så snakkes vi vettu! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå