AmExx Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Hei, er på besøk fra 0-1 år, men tenkte det var felre her som hadde vært gjennom den 4. barnesykdommen. Jenta mi er 10 mnd, og hadde fire dager med feber ,høy på natta (over 40) og rimelig ok på dagen (mellom 38-39,5). Etter fjerde dagen kom utslettet og nå er vi på femte dag, fortsatt litt utslett. Men, nå er det fjerde dagen med matnekt, hun vil ikke spise noe som helst. Hun drikker heldigvis mme og vann. Er dette normalt?
Mammapudding Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Med engang Leah får feber så slutter hun å spise, eller jo høyere feber jo mindre mat..Når hun har rundt 40 + så får jeg kun i henne saft og vann. Alle leger jeg nevner det til svarer at så lenge hun drikker er det ingenting å uroe seg for.
Sol + spire Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Hei:) Dette er veldig normalt. En kan jo bare tenke seg selv Når vi er syke så er ikke det første vi tenker på at vi har lyst på mat. Jenta mi spiste også veldig lite de dagene hun var syk og hadde høy feber. Så lenge de drikker godt er det ikke noe å uroe seg for. Du kan jo koke tynn havresuppe og få henne til å drikke det. Mye næring i det. Eller solbærsaft. Lykke til!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Ok, men hun har jo ikke feber lengre... Men vi mister vel litt matlysta når vi er syke vi og. Og jeg får jo i henne både vann og melk, så da går det seg vel til.. Bare litt uvant, hun har jo vært syk før og, men alltid spist mat... Hehe, har et lite matvrak av ei jente...
Idun<3tosmå<3 Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Åj, svarte med gravid-nicket mitt... På vegne av AmExx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå