kitty08 Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Synes det smaker saa sterkt vaskemiddel av vannet :-(. Uansett om jeg vasker det i oppvaskmaskin eller for haand med zalo ... Skjoenner jo at jenta mi ikke drikker saa mye vann av den :-(. Hvordan gjoer dere det?
Gjest Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Jeg tar den bare i oppvaskmaskinen, må si jeg ikke har merket noe til vaskemiddelet.
detbesteiverden Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Jeg har selve koppen i oppvaskmaskinen. Drikkedelen (den delen man tar av) vasker jeg for hånd. Trodde ikke de tålte oppvaskmaskin jeg. Av og til koker jeg de.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Vasker i oppvaskmaskinen ja. Tar bare ut den gummi ring/propp delen og legger den i bestikkdelen,slik at det ikke hoper seg opp såpevann der. Synes ikke det smaker såpe av ting som harvært i oppv.maskin jeg da..
lali Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 vasker den i oppvaskemaskinen. den de drikker av demonterer jeg. tar gummiproppen og tuten i bestikkdelen, legger ringen ved siden av. smaker ikke såpe. det samme gjør vi i bhg jeg jobber i.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Jeg vasker den i oppvaskmaskinen, men skylder alle delene i kaldt vann før jeg bruker den, jenta mi drikker mye vann så tror ikke den smaker noe spesielt.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 Syns så og si alle tutekoppene er noe herk å vaske (vasker i maskin). Spesielt MAM sine. Men har en tutekopp fra tupperware, og den er bare heeeelt genial! Silikonlokk som gjør det enkelt for barnet å drikke, samtidig som det ikke er flere deler som må demonteres før vask. Kun kopp og lokk (samt håndtak). Anbefales!
Bebés'ilvousplâit Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 Vi bruker Avent-tutekopper. Vasker ring og selve koppen sammen med glassene i oppvaskmaskinen. Drikketuten trer jeg over en av "piggene" i øvre del av oppvaskmaskinen. Silikonproppen går i bestikk-kurven. Det har fungert greit.
*1+1=2 små* Skrevet 27. april 2009 #9 Skrevet 27. april 2009 hos oss har det også blitt avfarging og smak på de fra avent.....så vi har bare sånne som er av hardplast....de andre funker ikke å putte i vår maskin i hvertfall(og den er ny)
Slæsh84 Skrevet 30. april 2009 #10 Skrevet 30. april 2009 Vi koker som regel alle deler av tutekoppen. Trodde ikke silikon tuten skulle i oppvaskm.? Her kokes de vertfall,men kanskje det er bra å gjøre begge deler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå