Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det smaker saa sterkt vaskemiddel av vannet :-(. Uansett om jeg vasker det i oppvaskmaskin eller for haand med zalo ...

Skjoenner jo at jenta mi ikke drikker saa mye vann av den :-(. Hvordan gjoer dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar den bare i oppvaskmaskinen, må si jeg ikke har merket noe til vaskemiddelet.

Skrevet

Jeg har selve koppen i oppvaskmaskinen. Drikkedelen (den delen man tar av) vasker jeg for hånd. Trodde ikke de tålte oppvaskmaskin jeg.

Av og til koker jeg de.

Skrevet

Vasker i oppvaskmaskinen ja. Tar bare ut den gummi ring/propp delen og legger den i bestikkdelen,slik at det ikke hoper seg opp såpevann der. Synes ikke det smaker såpe av ting som harvært i oppv.maskin jeg da..

Skrevet

vasker den i oppvaskemaskinen. den de drikker av demonterer jeg. tar gummiproppen og tuten i bestikkdelen, legger ringen ved siden av. smaker ikke såpe. det samme gjør vi i bhg jeg jobber i.

Skrevet

Jeg vasker den i oppvaskmaskinen, men skylder alle delene i kaldt vann før jeg bruker den, jenta mi drikker mye vann så tror ikke den smaker noe spesielt.

Skrevet

Syns så og si alle tutekoppene er noe herk å vaske (vasker i maskin).

Spesielt MAM sine. Men har en tutekopp fra tupperware, og den er bare heeeelt genial! Silikonlokk som gjør det enkelt for barnet å drikke, samtidig som det ikke er flere deler som må demonteres før vask. Kun kopp og lokk (samt håndtak). Anbefales!

Skrevet

Vi bruker Avent-tutekopper. Vasker ring og selve koppen sammen med glassene i oppvaskmaskinen. Drikketuten trer jeg over en av "piggene" i øvre del av oppvaskmaskinen. Silikonproppen går i bestikk-kurven. Det har fungert greit.

Skrevet

hos oss har det også blitt avfarging og smak på de fra avent.....så vi har bare sånne som er av hardplast....de andre funker ikke å putte i vår maskin i hvertfall(og den er ny)

Skrevet

Vi koker som regel alle deler av tutekoppen.

Trodde ikke silikon tuten skulle i oppvaskm.?

Her kokes de vertfall,men kanskje det er bra å gjøre begge deler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...