Miza Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Hei og hopp. Lillemann på 7uker har hatt tett nese siden fødselen... Så ille at øre/nese/hals-spesialisten har gitt oss antibiotikakrem til å smøre i nesa... Men han vil allikevel ikke sove om natta... Har allerede forsøkt: - å heve hodeenden i senga (2 bøker under hvert ben...) - Nesepumpe kjøpt på apotek - saltvannsdråper Vi får ikke lov av spesialisten å dryppe nesa med morsmelk pga at den er så tykk at den gjør mer skade enn gagn... Er det noen flere tips jeg kan prøve??? Begynner å bli desperat. Det eneste stedet han sover er på min skulder, eller i BabyBjørn... Han surkler og begynner å gråte, hver gang jeg prøver å legge han i sengen... Selv om det er i vår seng, og den også er bygd opp i hodeenden, og jeg ligger vedsiden av ham... Når begynner de å puste med munnen??????
Gjest yrild Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Har du prøvd saltvannsspray? Det fungerer mye bedre på lillemann som også har vært tett i nesen siden fødselen!
Miza Skrevet 25. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2009 Jepp... Prøvd det og... Det sitter liksom baki der et sted... Har sendt mannen min på BabyShop for å kjøpe en nesesuger med slange, skal visst ta slimet fra den bakre delen av nesen, står det på nettsiden... Blir småsprø. Han sover i vippestolen nå - fordi det er det eneste som virker... Har bekymret meg for det. Lille ryggen sitte i vippestol... uff og uff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå