ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Jeg har et lite sprøsmål.. Kan jo begynne med at jeg skulle hatt tr onsdag den 15 april, altså en og en halv uke siden. Men den er ennå ikke dukket opp. Sliter med ustabil syklus etter p pille slutt, og har gått på pergo i januar uten resultat. Etter det var syklusene heelt på tur. Sist jeg fikk tr var den 3 uker for sen. Har testet 4 ganger siden IKM (med billigstaver), og siste i dag med helt blendahvite resultater på alle. Det jeg lurer på er om jeg kan dra på fest å drikke? Må liksom høre andres synspunkter. Det er vel veldig lite sannsynlig at jeg er gravid?
AdrenaLine Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Å dra på festen kan du vel uansett, men du må jo ikke drikke masse. Mest sannsynlig er du ikke gravid nå, men det sies jo at det er lettere å bli gravid når man ikke drikker mye. Noen glass vin holder vel i lange baner... Ellers kan jeg fortelle at jeg sleit med akkurat det samme som deg, men ble gravid med hjelp av pergo i oktober. Var ikke klar over det og var på fest og drakk vin. Vet det er mange meninger om dette, men det er mange som ikke vet de er gravide som tar noen glass vin. Man kan jo ikke leve helt avholds fordi man prøver... Men det er stor forskjell på noen glass og total fylla!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 de sier jo også ikke stress med å bli gravid.. synest du skal dra jeg... vi stresset masse, men dro på byn (sikkelig rølpe fylla) alikevel inni mellom dagen etter hadde vi sex og gjett hva vi ble gravide den mnd dagen etter byturen så de kan gå bedre etter noen drinker og litt mere spontan sex kos deg ( velger tro vi ble gravide for vi tok de rolig og ikke presset på den mnd, tok de rolig og bare tok de som de kom lov å leve selvom man prøver) litt rotete men du ser hvor jeg vil hehe ps gikk på pergo jeg også, ble gravid i pause mnd etter første dobble kuren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå