Gå til innhold

Gravid igjen etter ma og tidlig ul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :)

I dag testet jeg positivt :) Hadde en ma i november, endelig klaffa det igjen, ventetiden har vært utrolig lang!!

Det jeg lurte på er om det er vanlig å gå tidligere til legen andre gang?

Jeg har også hørt at ved en tidlig ul i uke 8 eller 9 så er sjansene store for at alt går bra hvis alt ser bra ut... stemmer dette?

Har tenkt å krangle meg til tidlig ul, for å miste som jeg gjorde i november var fælt, gikk ca 2 uker å trodde at jeg var gravid når jeg ikke var det lenger.

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon som deg - hadde en MA i begynnelsen av mars - nå er jeg gravid igjen (testet positivt i dag, hurraaa!!!).

Jeg fikk beskjed om å ta kontakt for å sette opp time til tidlig UL i uke 8-9 når jeg ble gravid igjen - jeg har avtale om å ta direkte kontakt med gyn på sykehuset. Sist gang mistet jeg tvillinger i MA i uke 12 - jeg hadde da gått 6 uker og trodd jeg var gravid når begge fostrene var døde =(

Det var grusomt fælt...

Ta kontakt med legen din eller direkte på sykehuset - de kan sikkert hjelpe deg!

Når har du beregnet termin?

Jeg har termin 09 januar 2010 jeg =)

Klem og lykke til fra

Skrevet

Takk for svar:) skal ta kontakt med legen min, har en veldig okay lege så er sikker på at han kommer til å hjelpe meg:)

Jeg har beregnet termin 01 januar 2010 utifra forrige sykluslengde, men er veldig usikker gor ingen sykluser har vært lik.. men er nå der omkring hvertfall :)

Dette blir spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...