Gå til innhold

Stelleveske!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å bestemme meg for hvilken stelleveske jeg skal kjøpe. Ikke enkelt å bestemme seg....:)

Noen som har lyst å dele hvilken stelleveske de har ? Erfaringer og hvor de er kjøpt ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glømte å skrive at jeg har er en Bugaboo Cameleon. Alle erfaringer & tips mottas m stor takk :) Så vanskelig å bestemme seg !!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt stellevesken fra Gucci, og er strålende fornøyd! Skal sies at jeg har litt veskedilla da:)

Skrevet

Jeg har "pram-hooks" , kroker som festes på vogna som gjør at du kan bruke alle vesker som du allerede har med en ring på hver side... Jeg kjøpte en stilig "Autograph"-veske i svart skinn i London som jeg bruker. Med de krokene kan man enkelt bytte vesker :-)

Skrevet

åå!! jeg har irritert meg over at det ikke er ringer på dissa ny-moderne vognene (som mamma sier...:) ) hvor har du fått tak i slike ringer?

Skrevet

Tinkafu har kroker til å feste på med borrelås. Fåes på lilleprinsen.no og de fleste babybutikker. Koster i underkant av en hundrelapp.

Ellers så har jeg kjøpt SkipHop Dash Deluxe-stelleveske i ocean stripe jeg da. Koster ca 850 kroner. Ikke prøvd den enda, men hørt masse bra. Og den er godkjent av mannen. Han hadde nektet å gå med noe jentete - forståelig nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...