Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Kviser er det da ingen som spiser??! Mange som spiser buser men det har de jo bare ikke lagt av seg siden de var barn vil jeg tro.. Kviser derimot! Ser ikke for meg mange tenåringer står forran speilet etter å ha klemt en stor en og undre på hvordan den smaker Og nå kommer snart frokosten i retur..
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Må da være mye mer naturlig å spise sine "egne" ting, enn å svelge mannens sæd!!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Svelger heller ikke sæd, tar det til nød i munnen men så kommer det ut igjen Liker bare ikke konsistensen, klistrer seg overalt i munnen.. Hilsen 10:42
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 Jeg spiser buser, "hudormer", tørre hudflak, tånegler, svelger sæd...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #9 Skrevet 25. april 2009 Haha=) Tenk når dere er forkjølet og snørrete. da renner nesen, og dere trekker det inn igjen om dere ikke har papir i nærheten. Og noen ganger havner det man trekker inn, ned i halsen, og vips så har man spist buse =)
duracellmamma Skrevet 25. april 2009 #10 Skrevet 25. april 2009 mmmm.. favorittmåltidet mitt: fast lørdagskos:P haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå