meg & to små vampyrer Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Britax babysafe plus, Beesafe izi sleep eller Graco logico s?
Zitro Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Sånn førstegangssete dette eller? Jeg har alltid sverge til Maxi Cosi jeg. Vært super fornøyd og det er som regel alltid testvinner.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2009 Ja, sånn for de aller minste. Er disse tre som er alternativene da. Så ikke foreslå andre da, hehe:)
Zitro Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 He, he... da kan jeg bare si at 2 av dem har jeg aldri hørt om, men den Sleepi stolen har jeg bare hørt dumme ting om. Liten stol, babyen vokser altfor fort ut av den + at den er blytung å bære med baby oppi.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2009 Ok. Takk hvertfall. Er litt økonomi inni bildet også vet du. + at vi har neste sete som ungen trenger etter han største og derfor ikke har tenkt å kjøpe dyre baser bare for kort tids bruk. Det er ikke det vi har råd til nå som to studenter...
Zitro Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Kan få kjøpe mitt Maxi Cose sete hvis du vil, 300,-. fra 2005. Så det tåler fint en sesong med baby oppi til :-) Like fint som når jeg kjøpte det nytt. Bare si ifra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå