Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Holder på å gå av skaftet her, jeg må ha hjelp. Hvor drar man? Kommunal tannlegevakt i Schweigaardsgate eller noe privat? F.eks Tøyen Tannlegevakt? Tips? Er det forskjell på priser, ventetid? Vil at dette skal gå så smooth som mulig og må dra så snart som mulig!! Håper noen ka svare meg! Jeg tror jeg skal dø av smerte, huff......
Zitro Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Disse var jeg på akutt en kveld kl 22 ihvertfall... flinke tannleger. http://www.frognertannhelse.no/?gclid=CJGNxffEi5oCFU8TzAod_Ua0Jw
xyzaa Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Håper du får god hjelp fort, og til en pris som også er OK. Oslo kommunale tannlegevakten er også veldig god, de har flinke tannleger. Litt lange køer. Gratis er det ikke, men en del ting dekkes. F.eks. hvis det er en abscess som må behandles, er en god del av kostnaden dekket så man betaler mindre enn det det ville ha kostet. De er også flinke med bedøvelse, de som vår familie har erfaring med der. Jeg sa f.eks. at jeg pleier å trenge mye bedøvelse. Tannlegen svarte: "Vi har mye, vi ..." Og hun gav meg mye.
xyzaa Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Det andre forslaget var sikkert godt også. Det viktige er at du får god hjelp. Lykke til"
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Tusen takk for svar!! Det ordnet seg, dro til Tøyen tannlegevakt og fikk hjelp med en gang! Takk og pris for tannleger som jobber i helgene og som har masssse bedøvelse. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå