Teisen80 Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Hei alle sammen, Jeg lovte for en tid tilbake å videresende brevet jeg hadde fått ang ny fedrekvote.. dessverre er jeg ofte innom her uten å være pålogget, så jeg hadde jo overhodet ikke fått med meg alle meldingene jeg hadde fått... (litt flaut.. jaja). Uansett; jeg har nå sendt vedlegget til de som har bedt om det, bortsett fra til "Koala". Du sendte ikke med en mailadresse. Rop ut om flere vil ha det tilsendt!
Icerus Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 kan du ikke bare kopiere inn innholdet her?? sikkert mange som lurer
luftbobler Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Nå er det vel uansett opplest og vedtatt i media, så det skulle ikke være nødvendig å argumentere med dette brevet ovenfor NAV lengre :-)
AdrenaLine Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 I dagens Aftenposten står det: "Foreldre med termin etter 1. juli har krav på inntil ti ukers pappaperm. Men på NAV sine søknadsskjemaer og nettsider gis det fortsatt beskjed om at far maks kan ta ut seks uker. NAV lover å ta tak i problemet, men kan ikke garantere at skjemateksten blir endret med det første. - Vi kommer til å legge ut informasjon om dette på våre nettsider så raskt som mulig, sier direktør for pensjon og ytelse i NAV, Hilde Olsen."
koala Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Nå har jeg sendt en personlig melding til deg med adressen
*toppris* Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 er reglene ang at mor må jobbe 50% for at far skal få permisjon forandret også?
GuttNr.2 Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 Vil de 4 ekstra ukene til fedrekvoten bli tatt av mor eller vil de komme i tillegg????
bobler Skrevet 25. april 2009 #8 Skrevet 25. april 2009 2 uker er ekstra mens de 2 andre er fra "felleskvoten".
*toppris* Skrevet 25. april 2009 #9 Skrevet 25. april 2009 ingen som vet om det er endret det at mor må jobbe minst 50% for at far skal få permisjon??
Teisen80 Skrevet 25. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2009 Nei, jeg kan ikke kopiere innholdet da det er en PDF-fil. I tillegg var vel litt av poenget å kunne legge ved vedlegget i søknaden til NAV, og da tror jeg ikke en kopiert fil er like tellende som et brev med departementets logo Og for deg som ikke skjønte helt vitsen; i og med at selve lovforslaget ikke blir offentliggjort i form av en skriftelig lov på enda noen uker tenkte jeg at det var greit for oss som skal søke om permisjon i løpet av maimåned å legge ved brevet. Ingen tvang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå