Gå til innhold

Positiv test i dag<3 Jeg er 3+5 og har termin 6.januar


Lisa,Vegard&Tarjeis*mor

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad, men tørr ikke slippe jubelen løs helt enda. Testen var svak, men positiv:) Første milepæl er mandag på ikm. Når mensen ikke kommer, vil det bli litt mer virkelig.

 

Håper vi skal kose oss sammen i mange uker fremover.

 

Jeg er forresten 25 år, gift og mor til en jente på 4 og en gutt på 2.

 

Hei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Da har vi termin omtrent samtidig. Vi får krysse fingre for at det går bra! :-)

 

Jeg er gift og har ei jente på 13 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hyggelig. Håper vi blir godt kjent her inne. Det ser ut som om du får dine like tett som jeg fikk de to jeg har. Jenta mi var 1 år og 10 mnd da lillegutt kom. Glimrende aldersforskjell. Denne gangen er det større spredning. Jenta vil være 5 og gutten 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! Det er jo litt spennende å se hvor utslitt man skal bli. Men jeg tror det skal gå bra. Og de vil nok ha stor glede av hverandre når de er så tett. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! gratulerer :) bare lurer, for jeg hadde også IKM i dag mandag 27, altså i dag 4+0, og får termin 5 januar hvis man regner 282 dager. ser at du skriver 6? jeg har brukt terminkalkulator.com. enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk terminkalkulatoren på babyverden.no - det er den mest riktige! WHO definerer terminlengden på 283 dager, derfor kan noen terminkalkulatorer være noe forskjellig, noen nettsteder opererer med 280 dager, 282 og 283, ta gjerne utgangspunkt i 283 dager du =)

 

Uansett, gratulerer så mye med spiren i magen - koselig å se deg igjen fra Bli Gravid forumet =)

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei begge to :)

 

Jeg har ikke brukt noen kalkulator, men husker fra de andre svangerskapene at man er gravid 40 uker og 2 dager. Jeg hadde el for akkurat 2 uker siden i dag, og da har jeg termin 38 uker og 2 dager etterpå. Det blir 6,januar.

 

Men det spiller jo ingen rolle egentig. På ul kan vi likevel få en annen termin med noen dagers forskjell. Uansett veldig koselig at andre har termin omtrent samtidig som meg :) Da kan vi bli godt kjent her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant, og uansett regnes jo alt fra 3 uker før, til 2 uker etter, som til termin. og svært få føder på termindatoen. best å innstille seg på at den i allefall er ute 2 uker etter termin. :)

 

får 5 januar på terminkalkulator.com og 6 januar på babyverden sin.

 

uansett vet jeg at siste mens var mandag 30 mars og eggløsning kjente jeg mandag 14 dager etter og i dag kom ikke mensen. joho.

 

så da er vi kommet akkurat like langt :)

 

er svært fornøyd, jammen satt den på første forsøk.

 

håper den holder seg der inne og vokser seg frisk og fin.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi virkelig akkurat like langt. Jeg hadde også el 13.april.

 

Jeg er lærer og syns ukene fyker forbi, men etter at jeg har begynt å telle dager i graviditeten, så syns jeg tiden har gått såååå sakte! Det er en evighet til januar:)

 

I dag bestillte jeg forresten tidlig ultralyd. Jeg skal om fire uker. Da er jeg 8+1. :) Gleder meg, og håper de neste ukene går raskere unna enn denne har gjort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Gratulerer så masse. Jeg er også gravid med nr tre, men vet ikke termin enda. Jeg lurte litt på om du vet sånn ca når barnet ble til? Lurer på dette da jeg er veldig spent på om det blir desember barn eller jan barn på oss:)

 

Jeg er 32, samboer og mor til en jente på 5 og en gutt på 14 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 220208:)

 

Jeg vet terminen pga at jeg har hatt helt kontroll på eggløsning. Det betyr at jeg ble befruktet 13.april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...