moota m storebror&lillebror Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Etter en stri uke alene, seint oppe for å sjekke sauene og tidlig oppe for å sjekke sauene så sto sambo opp kl.6 når lillebror våknet. Jeg er veldig takknemlig, selv om jeg føler jeg er noen timer på etterskudd enda =/
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Å hvor deilig. Heldig du er som har fått han hjem:)) Får håpe du kommer deg ovenpå igjen mens han er hjemme. Han skulle vel ikke være hjemme så lenge om jeg ikke husker feil.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Deilig. Nå må du bare komme deg tidlig i seng idag også og sove enda lenger imårå. Du trenger det nå!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2009 Eeeeehh jah! Var en tur ute med en god venninne igår kveld. Jeg måtte virkelig ta meg i selen for å ikke ta meg noen øl også, men jeg kjørte siden sambo ikke hadde planer om å ta morgenskiftet for meg. Vi dro i 22 tiden, skulle en liten tur på puben. Jeg har jo ikke noe sosial omgang her, sitter jo alltid med barna og kommer ingen vei. Så jeg hadde lyst å bare ta en liten tur ut! Vi var på puben, tiden gikk og jeg var hjemme kl.3.. Sto opp kl.7 idag og tok imot 8 lam i fjøset. Nå har jeg hvilt litt på sofaen, er enda så utrolig trøtt! Men det var verdt det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå