vesle og lille Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 jeg er ei jente på snart 24 år, som bor sammen med mannen min og datteren vår på snart 5, jeg går gravid med frøken nr 2 er i uke 39+1. etter jeg var halv gått i svangerskapet så ble jeg besatt av og vaske, altså det er vaske lukten jeg er hekta på, grønnsåpe lukt og klorlukt zalo lukt, allt som har med vasking og gjøre, jeg vasker huset hverdag, gulv og allt, bare for at det lukter så godt av grønnsåpen=) hehe jeg har ikke vert slik tiligere, men regner med at det kankje forsvinner når babyen kommer, mannen min mener jeg må slappe av og ikke holde på slik nå når jeg er snart ferdig med graviditeten, han sier han kan vaske og slik, men er så glad i vaske luktene at jeg står jo nesten på hode i vaskebøtta for at det lukter så godt=) hehe jaja har i vertfall et rent fint hus=)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Så morsomt! Jeg hadde akkurat samme greia da jeg gikk gravid med førstemann. Jeg vasket i vilden sky bare for å lukte på den deilige grønnsåpelukten. En stund blandet jeg såpe med vann og slurpet det i meg. Jeg kunne faktisk ikke motstå fristelsen. Men mannen min kom da raskt til unnsetning og tok såpevannet fra meg. I dag syns jeg ikke det er like interessant, men jeg tør ikke lukte på såpen som jeg begynte å smake på i frykt av hvor godt jeg ville likt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå