Gå til innhold

Trenger litt mer økonomisk hjelp, jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått igjennom økonomien i heimen og laget et budsjett jeg tror vil fungere. Men så er det jo det da - vi er jo noen rotehuer. Så jeg tenkte som så at vi satte inn alle pengene på egen konto hvor vi begge hadde tilgang både på nettbank og med hvert vårt kort. Og at vi i tillegg har våre egne kontoer hvor vi får en viss sum i mnd i "lommepenger" som vi kan bruke til vissvass og ting vi ikke er enige om å bruke penger på.

SÅ for å ha en slik felleskonto med to kort - må man være kunde i samme bank da? (Noe vi ikke kommer til å bli før vi tar opp lån etterhvert).

OG høres dette lettvindt ut? Eller bare tungvindt? Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker ett kort... har to kontoer, men nå skal vi ordne det slik at vi kun har en felles konto, mye lettere :-) Da får vi vel også ordna slik at vi har to kort også :-)

Skrevet

Vi har en felles konto med to kort. Jeg har bildet av meg og han av seg og vi har vær vår kode. Kontoen står i hans navn, men jeg har fått et duplikat kort. Trengte kun hans godkjennelse. Vi var sammen i postbanken og fikset det på kun kort tid.

Veldig greit. Jeg er postbanken kunde fra før, og han har gitt meg fullmakt til å se hans konti også når jeg logger meg inn på mitt kundeforhold. Derfor har jeg også kontroll over hva som skjer på felles kontoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...