Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 God morgen. På tirsdag har mannen min & jeg bestilt 3d ultralyd. Søsteren min & mamma spurte pent om de kunne få være med å se. Jeg synes det hadde vært kjempe stas & koselig, men min kjære synes ikke noe om og ha de med. Det irriterer meg skikkelig. Vi er på ul en gang i mnd på sykehuset, da jeg enten reiser alene eller han er med om det passer slik at han kan ta fri. Jeg ser ikke problemet med at de er med denne gangen, men han nekter, så da får jeg si at vi ønsker å reise alene:( Jeg føler at jeg må imøtekomme jans ønsker også, det er ikke bare jeg som bestemmer dette - men må si jeg ble lei meg. Hva tenker dere rundt dette?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Hmm... Jeg hadde ihvertfall blitt både skuffet og sur. Og her tror jeg rett og slett at jeg hadde ovekjørt han. Vet ikke hvilken grunn han har for å nekte, men hans mening teller ikke mer enn din! Og siden du allerede har en avtale med din mor og søster syns jeg du skal ta dem med. Jeg hadde ihvertfall ALDRI sagt til min mor og søster at vi ønsker å dra alene, når det egentlig bare er han.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Lei deg kan du vel bli, men skuffet? Det er vel å dra den litt langt. Hvorfor må du absolutt ha med mor og søster? De dør neppe av å ikke være med på noe som burde være for mamma og pappa.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Jeg er enig med mannen din, om at dette er noe for dere. Og du bør spørre deg selv om du sa ja til mamman din og søsteren din for de spurte pent eller for du hadde lyst. men nei du har ingen grunn til å være sur.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Må bare få spørre deg, hadde du sagt ja til at svigermor og søster/bror til mannen din ble med også? Dette er noe for deg og mannen din!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Jeg synes også dette er noe for deg og mannen din. Vil tro øyeblikket vil bli litt ødelagt for han om svigermor skal være med. Kan du ikke heller ta dem med deg en gang på sykehuset når han ikke kan?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 Da jeg var på 3D-ul hadde jeg med mannen min, moren min og svigermor. Hadde mannen min vært mot at noen andre skulle bli med hadde jeg selvsagt respektert det. Tenk om han skulle overkjørt meg og dratt med slekta til ul? Enten er man enige om at andre skal bli med, ellers tar man ingen med. Man overkjører ikke hverandre!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #8 Skrevet 25. april 2009 Hei dere, og tusen takk for svar. Vi har ikke kranglet over dette, bare diskuterte det i går. Jeg har ikke sagt ja til mamma & søsteren min, ga de ikke noe ordentlig svar når det kom på bane i går. Synes så ofte jeg har hørt om at folk har med seg noen på 3d ul. Jeg har sagt til han at vi kan spørre svigermor også, jeg vet hun hadde satt pris på det, men det ønsket han heller ikke, så da får det bli han og meg:) Da skal jeg ikke krangle på det. Jeg hadde ikke tatt de med mot hans vilje, det blir bare tull. Så da kan jeg ta med moren min på neste ul på sykehuset. Men personlig synes jeg det hadde vært kos å hatt med mamma, søsteren min og svigermor. Men, de får nøye seg med bilder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå