FrøkenSprøken Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Jeg kjøpte meg foodprocessor her om dagen, så vi måtte jo selvfølgelig prøve den. Så nå har veslegutten og jeg lagt blåbærsmoothie, oog sitter i sofaen og koser oss mens vi ser på barnetv. Hva gjør dere andre på morgenkvisten, da?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Hørtes koselig ut:) Nå har vi kommet ut av dusjen, jeg og den lille, etter at vi har vært ute og lekt jordmødre for små lamunger. Greide å lokk henne med inn etterhvert. Så nå sitter hun og spiser brødskive med brunost og drikker kakao, i sofaen;) Shoot me!
FrøkenSprøken Skrevet 25. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2009 ÅÅÅÅÅh! Det hørtes jo enda koseligere ut! Så hyggelig å ta imot lammunger, da! Vi var på gårdsbesøk og tok imot en kalv for noen mnd siden, og den opplevelsen har virkelig festet sseg, for å si det sånn;) Og kakao og brunost i sofaen kunne like gjerne ha skjedd her hjemme, og da hadde jeg sett på det som noe udelt positivt! Her får vi kose oss med alt av tradisjonell norsk mat med god samvittighet. Inkludert brunost, salami og gomme. Og selvfølgelig kakao! Så dropper vi heller potetgull, pommes frites, bearnaise saus oa andre usunne ting som ikke er en naturlig del av et norsk kosthold. Så legg fra deg den dårlige samvittigheten, du;) Herfra får du iallefall ingen "skudd", bare mange tomler opp for en hyggelig morgen i fjøset og i sofaen:)
PinkBabyDoll Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Spiser go´morgen yoghurt etter nattevakt mens lillesnuppa er hos mormora ...snart senga nå, endelig! PS. Studentmammaen: hils kjæresten din fra Karen som studerte sammen m han første året, var vel i 99 eller noe. Kjempefin gutt dere har!! Kjente han igjen i bloggen din
frk Nilsen Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Mmmm, så deilig! Det var en i huset som skulle opp 06.00 i dag, mot 7-7.30 som er normalt. Mannen er selvsagt ikke hjemme når sønnen bestemmer seg for å være morgenfugl :-/ Vi koser oss med kometkameratene, og jeg bøtter innpå med kaffe for å holde meg våken
Den heldige eier av ett barn Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Nåja, hadde vært enda koseligere om de visste at de kunne holde igjen mellom kl 23 og 06;) Kan tro det var stort å få se kalvefødsel ja, det er noe som ikke glemmes med det første:)
Alba44 Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 Tar en kaffekopp her før jeg skal pleies hos frisøren )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå