Sebbelita Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Poden vår har forandret seg fra solstråle til sinnatagg Tror det er mest frustrasjon, ting han vil men som han ikke får til/får lov til/eller vi ikke skjønner hva han vil. Men er litt slitsomt med all denne skrikinga.... Noen gode tips til å takle dette?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Slik er det for vår gutt også, fra engel til sinnatagg. Han blir fort sint og blir sprutrød og hyyyyler. Hvordan blir den virkelige trassalderen....!?! Men jeg har no oppdaget at han får to jeksler på en gang, tror det skaper mye frustrasjon/sinne. Dentinox har i alle fall hjulpet litt her i gården. Har du sjekket om han får jeksler? Ikkje så mange råd fra meg, men du er ikkje alina;)
lille sprelle Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 jeg kaller det "vondt i viljen". Vi takler det ved å være rolige og si næmen, får du det ikke som du vil? Prøver også å avlede, men ser at hun også har behov for å få rast det ut. Hun tar seg sammen og roer seg etterhvert. Det er jo ikke så lett å vite hva man skal gjøre når hun selv ser på oss, sier nei og rister på hodet og gjør det likevel (altså ting hun ikke får lov til, som å stupe ned i søplekassa, dra ut splinten på brannslokningsapparetet osv. hehe) 13 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå