Gå til innhold

Hvit utflod...

ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jenter... Er her inne for å stille massevis av spørsmål igjen mens jeg er "between testing" :)

IKM er tirsdag men idag testet jeg negativt, muligens fordi det er litt for tidlig...

Men har dere hatt hvit utflod? Den er litt tykk og ikke klumpete, men ser ut som små prikker i om jeg skal studere den nøye!:/

Er dette vanlig før mensen (jeg klarer ikke å huske!haha) eller kan det være et tegn?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn utflod er et ganske så typisk tegn på soppinfeksjon. Soppen kommer når ph i skjeden forandrer seg, som den gjør under graviditet. Jeg begynte å mistenke at jeg var gravid når denne utfloden kom. Jeg har vært ille plaget med soppinfeksjoner i mine to tidligere graviditeter, men ikke etterpå. Så det kan være et tegn!

Skrevet

Ja, og det behøver ikke å være sopp.

Jeg er gravid med nr 3 og har alltid fått økt utflod før ikm. Har aldri hatt sopp under graviditetene mine så langt.

Lykke til!

Skrevet

Progesteron gir denne typen utflod etter eggløsning og det er også vanlig i svangerskapet

Skrevet

Takk for svar dere! :)

Jeg føler egentlig ikke så mye lenger... Hadde influensalignende smerter i noen dager men det gikk fort over, og det trodde jeg at var et tegn. Og så fikk jeg såre brystvorter i to dager, det er også borte.

Så jeg antar det bare har vært innbillning eller noe.

Ingen mens, men jeg har ikke ikm før tirsdag heller så det blir spennende å se om det er psyken som spiller meg ett puss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...