Gå til innhold

Mindre bevegelse nå enn før ???? Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27+1 og babyen beveger seg så mye mindre nå enn det han har gjort tidligere. Før sparket han regelmessig hele dagen, på morgenen, litt på dagen og igjen på kvelden. Og da var sparkene ganske så tydelige, harde og flere kunne kjennes på utsiden.

Den siste uken har mye forandret seg, han sparker bare litt på morgenen, stort sett aldri på dagen, og litt på kvelden. Men ikke sånn som før, da sparket han flere ganger på rad og flere ganger var det hardt, nå er det bare dulting, noen ganger og aldri flere ganger på rad..

Blir litt bekymret jeg.. er dette vanlig? Noen med liknende erfaringer eller forklaringer?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som meg og Lille Sprell dette :) Den siste uka syns jeg han har sparket mye mindre enn han har pleid tidligere. Kjenner jo bevegelser, men ikke slike kraftige spark som tidligere. Tok det opp med jordmor på torsdag, men hun sa at så lenge man kjenner bevegelser så er det bra. Jeg er 29+5.

Har tenkt litt på å ringe føden for å høre med dem, men vil jo ikke virke helt hysterisk heller :) Det er jo liv der, men blir jo bekymret for om han har det bra eller ikke da

Skrevet

Barnet har jo heller ikke fullt så god plass som det hadde når det kunne turne rundt som det ville i de foregående ukene. Det viktigste er at du kjenner daglig liv.

Skrevet

Ja er sant det, kjenner jo liv. Bare ikke sånn som tidligere.. Får se om han har funnet seg en nytt sovemønster eller om det går tilbake til slik det var. Så lenge det blir noe regelmessig aktivitet går det vel greit. Men blir jo litt bekymra da.. Blir fort vant til å kjenne en god mengde spark hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...