Prish Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Hadde veldig sansen for henne før hu begynte i "nyttpå nytt". Føler at hun blir veldig påtatt morsom...
ღhælgelainnღ Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Syns hun sitter mest og ler av seg selv. Har ikke sansen for henne.
Tøysetipp Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Jeg synes hun er morsom. Og liker humoren hennes:-)!
Gjest Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Jeg synes ikke hun er så veldig morsom jeg. Likte bedre Anne-kath! Linn sitter og leser fra manus. Det kan alle greie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå