Gå til innhold

hva er det av teite småting som irriterer deg mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

personlig har jeg sterkt imot syklister som sykler der jeg skal kjøre bil og miljøfartsgrense.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som bruker opp resten av toalettpapiret og IKKE setter inn en ny rull. Blir gal av det her hjemme.

Skrevet

treige mennesker!! ingen over, ingen ved siden

Skrevet

Mann og barn som går inn med sko på rett etter at jeg har vasket gulvet, grrrr.

....og smuler i sofaen.

Hmmmm, har ikke så mye liv utenfor hjemmet jeg.

Skrevet

Fok som ikke skrur korken på flasker fast, men bare setter den (Korken) løst oppå. Blir så mye søl når flasken skal LEGGES inn i kjøleskapet...

Skrevet

hehe.. sånn sett kan man jo tror at det eneste jeg gjør er å kjøre bil.. hehe.. men mangel på liv utenfor hjemmet tror jeg er litt synonymt med og være småbarnsmor.. hehe

Skrevet

mc-bursdager (hehe)

venting

syklister

trege låser

Skrevet

Ja og så irriterer jeg meg gal over digre edderkopper som går rett inn UTEN å være invitert.

Noe så frekt.

Men det var hjemmet igjen det da, ha ha ha.

Skrevet

det med eddekoppene irriterte jeg meg over også, helt til jeg fikk katt som spiser opp alle sammen :)

Skrevet

om du har en treg bil lås og kjører til mc-bursdagen mens du er litt sent ute og masse vis av syklister langs veien og ender opp med og måtte vente lenge når du først kom fram. - da blir det en fin fin dag da...hehe

Skrevet

Syklister provoserer nok mest, ja! Det burde seriøst vært obligatorisk teorikurs for syklister som insisterer på å kjøre i bilveien.. Rødt lys, vikepliktsregler og den derre greia med aktsomhet og sånn gjelder liksom ikke for dem. Duster.

Og andre som ikke kan oppføre seg i trafikken.. Og norske charterturister i syden.

Skrevet

Og politikere som unngår å svare på enkle spørsmål, men som bruker flere minutter på å understreke hvor viktig debatten er..

Og orddelingsfeil!!!

Du, så mange deilige ting det er å irritere seg over:-D

Skrevet

Jeg irriterer meg over slafsing og når folk er treeeeige.... !

I grunn er det masse jeg irriterer meg over.. og det vet du jo! :P

Skrevet

Folk som kjører i 40 sonen langs en haug med ungers skolevei uten å ta hensyn til fotgjengerfelt eller vikeplikt fra høyre mens de bryter fartsgrensa. Gjerne folk som har barn i bilen. Eller, det irriterer ikke like mye som det faktisk gjør meg både redd (for ungenes del) og møkkforbanna... Og så er det kanskje ikke en bagatell engang (men eg måtte bare få det ut, hehe).

At enkelte (til tross for en infam mengde påminnelser) etter 7års ekteskap FORTSATT ikke er i stand til å sjekke om doen har fått bremsespor etter at de har brukt den OG vaske det bort etter seg *hyyyyl&riv-i-håret*

Og de syklistene, som helst sykler 3 i bredden når de sykler sammen, kan bare pakke seg hjem, for jeg tar dem med døra snart &¤¤&)()/"=§!"

Skrevet

du burde ikke lese mine innlegg om du irriterer deg over ordelingsfeil. jeg er dronningen av ordeling, for å si det slik.. hehe

Skrevet

Og for å føye til (jeg elsker jo å irritere meg, tydeligvis); når folk skriver "hvem maskara er best" - det heter HVILKEN!

Skrevet

hehe... lurer på hva vi skulle snakket om om vi ikke kunne irritert oss ;P

Skrevet

Synes du klarer deg fint, :::)! Ikke alle orddelingsdronninger som klarer å holde "miljøfartsgrense" i ett ord! *Smask til deg*

Grei orddelingsregel, btw.. "Just don't do it!"

Skrevet

Folk som snakker veldig mye og veldig fort. Som ikke merker at den de snakker til desperat prøver å svare innimellom... Da blir jeg rimelig irritert. Pust for faen

Skrevet

du får slå meg hardt og lenge om jeg gjør noe feil ;)

nesten litt stolt av miljørfartsgrense selv :D

Skrevet

det var vel ikke yddaline som fikk deg til og tenke på mennesker som prater veldig fort om veldig mye? :P

Skrevet

æsj jeg blandet yddaline og yomamma og når det var to som skrev og ikke en falt hele poenget mitt bort.. hehe

Skrevet

Haha - smiley - jeg tenkte det faktisk selv! Once you get me going... osv :oD

Skrevet

hehe... jeg tror vi to er ganske like der :D

Skrevet

Å Å Å, JEG HAR EN TIL!

Reklamer av typen "BLI KULEST I VERDEN!! FÅ DETTE KULE SKJERMBILDET TIL DIN MOBIL!! SEND SMS TIL XXXX NÅ!!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...