Gjest Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Vi er så takknemlig for at det har gått så bra Lillebror ble født i uke 25+0 og er i dag ett år (beregnet fra fødsel). I tiden rett før han ble født (fødselen startet i uke 24+0) gledet vi oss til denne dagen. Vi krysset fingrene for at fødselen skulle gå bra og at det skulle ende bra selv om tiden på sykehuset ville bli slitsom. Nå er jo det mye vi ikke vet ennå (hvor preget han vil bli av dårlige lunger f. eks), men den tid den sorg Nå er dagen snart over og lillebror sover. Han er syk for første gang (forkjølet) så besøket er utsatt, men vi koste oss hjemme vi fire. Det er rart å tenke på alt vi har vært gjennom - det er nesten uvirkelig nå. Gratulere med dagen lillebror
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Gratulerer med dagen lillemann Det er utrolig spesielt å feire den første bursdagen, det er det nok uansett når barna er født, men for oss var det noe vi så på som laaaangt fram i tid når jeg fødte i uke29, klarte ikke å se det for oss. Vi har ei frisk jente på to år, hun er vårt lille mirakel og har ingen tegn til at hun er prematur, håper hun slipper senskader også, det kan vi ikke bekymre oss for nå! Jeg vet vi hadde det slitsomt på sykehuset, men jeg husker det alikevel som en positiv tid jeg ikke ville vært foruten når det først blei som det blei, en erfaring rikere i livet og vi bestod testen med glans God bedring til bursdagsbarnet og lykke til videre!
Gjest Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Takker så mye. Flott at det har gått så bra med jenten din! Det er en rar tid dette. Mye glede og takknemlighet for at det har gått så bra, men vi har også sett på bilder og kjent litt etter på følelsene vi hadde den gangen. En slik opplevelse setter spor og vi lærer oss å sette pris på de små tingene. Jeg husker hvor jeg gledet meg til, og hvor flott jeg synes det var, første gang jeg kunne ta lillebror i armene og tusle litt rundt på avdelingen uten å henge fast til oksygenuttaket i veggen. Det var en flott liten rusletur Nå er det over ett år siden. Det er utrolig hvor raskt tiden har gått
Thea <3 Lotte Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Gratulerer med vel overstått lillebror! Til tirsdagen(28.04) fyller vårt lille mirakel 1 år! Etter at hun kom til verden i uke 24+2, er det ufattelig deilig å kunne feire bursdag! Tenk at ei lita tulle på 455gr kan bli ei så frisk og fin jente! Ja, tiden går fort! Altfor fort for meg innimellom...men men, jeg får prøve å henge med på hennes tempo:) Føler jeg bare dilter etter...
Gjest Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Gratulerer så mye med dagen til jenten din Hun var ikke stor da hun ble født. Ikke mange som kan skryte av at de har veid under et halvkilo smør etter at de var født! Hvor stor er hun nå? Det er rart å tenke på at småen er ett år (selv om vi jo ikke tenker på han som det, men som 8,5 måneder). Vi har opplevd så mye i året som har gått og det er en stor milepæl at han nå har blitt ett år. Husker hvor kjekt vi synes det var når han var én måned og fikk sitt første flagg på kuvøsen. Det var stas å heise flagget på bursdagen Håper dere hadde en kjempefin bursdag.
Thea <3 Lotte Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Åja, jeg husker første flagg og diplom på kuvøsen da det var gått 1mnd! Det er fryktelig hvor fort tiden går, men samtidig er det veldig godt. For de som engang var så små blir jo bare større og sterkere... Lotte veier idag 5,7kg og er 62 cm lang! Jeg synes det var kjempe rart å pakke bort klærne hennes i str 62...og å ønske sommerklær til henne i str 74 til bursdagen! Snodig...Hun har vært så lenge på str 62, føler nå jeg:) Nei, ikke mange som kan skryte på seg det, og samtidig være så frisk som henne! Hun har ingen fysiske mèn av å være prematur bortsett fra at hun har sterkt BPD pregede lunger. Også er hun liten da... Bursdagen var topp! Men jammen var vi slitne alle tre etterpå Ha en flott sommer alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå