Gå til innhold

Kan noen anbefale gode triller til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en trille til en 1 åring.

Noen kriterier er det. F. eks lett og hendig, lett å slå sammen og god å sove i. Ellers er jeg åpen for det meste :-)

Hvilken vil dere anbefale? Er det en spesiell som er et must?

Hadde blitt veldig glad for tips. Jeg er helt blank selv. Har ikke peiling i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på dette.. Er ikke så glad i sånne små dobbelhjul. Derfor vurderer jeg en trehjuling av noe slag.. Bla. Babycare Trille Sport 3, for den hadde så mange fine finesser og egenskaper jeg likte. Ikke minst er det billig også. Se her: http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=235921&b_kid=187861

Har jo sportsvogn fra før da, men må kanskje ha en vogn til etterhvert her.. Spesielt når vi får en baby til.

Skrevet

Mamma til christina - Er ikke sånne små dobbelhjul noe gode?

Skulle ønske jeg hadde litt mer peiling på triller :-)

Skrevet

har en carena easy. Hadde nok kjøpt en med litt større hjul om jeg skulle kjøpt nå....

Savner også en "titteluke" fra trillesiden. Må jo helt rundt vogna for å få se ungen. Ev. en som er hengslet slik at ansiktet hennes er mot meg. Hun ser jo likevel om den er lent mot meg.

Skrevet

Jeg kjøpte en Titaniumbaby-trille til min jente på 16 mnd, til 1599,- i dag. Er superfornøyd!

Den har 3 hjul (store), ryggen kan legges helt ned, og trilla kan klappes helt sammen. Den var kjempelett og komfortabel å trille og hun sov i 2 timer i den i stad så den er tydeligvis god å sove i :P

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Brio Race, har hatt den i 3 uker nå.

Vi bruker den som sovevogn i helgene og den dagen i uka jeg har fri, siden Emmaljungaen står i barnehagen. Ryggen kan ikke legges helt flatt, men jenta mi på 14 mndr sover vel så godt i den likevel. Triller også en del med den, og det funker godt både på asfalt og skogsveier. Se link: http://www.barnevognguiden.no/brio/brio-race.html

Det fins dyrere og billigere triller. Tror nok du må gjøre vurdering i forhold til hvor mye den skal brukes og til hva slags bruk: Om den skal hovedsakelig soves i, trilles, reises med, osv.

Skrevet

Nei, er ikke så glad i sånne små, dobbelt hjul, men det er mest fordi de ikke er så gode å trille med ute. På senter osv er de jo greie. Også er det noen triller de er litt dårlige på, at de ikke snurrer lett og henger igjen liksom. Om det ble rett forklart. Da ville jeg kanskje hatt tre, store hjul istedet hvis jeg var ute etter noe annet enn en firejuling. Men grensen mot en sportsvogn er jo ganske tynn, så det er jo fort at man tar det hvis man ikke velger en liten lett paraplytrille eller noe. De er jo helt enkle, bare for å trille sittende i. Jeg har nå sportsdelen på Brio Happy Duo, og den er jeg veldig fornøyd med. Ikke så ulik den Brio Race. Kommer til å bruke den lenger, men kanskje jeg kjøper ei paraplytrille til å ha til butikkbruk noen ganger. Får se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...