Gå til innhold

Er jeg teit nå ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg skal ut med en fyr som jeg traff for lenge siden, og vi har hatt intenst kontakt på msn, han bor langt fra meg og snakker engelsk. Nå ringte han meg plutselig og jeg har angst for å snakke engelsk på telefonen selv om jeg er ganske flink da, så pratet vi litt men hadde vansker for å fortå dialekten hans, men så sa han at han ville bare høre stemmen min og at si hei liksom, så før det hadde vi sendt mld til hverandre ganske intenst, nå etter samtalen skrev jeg en mld og sa beklager jeg men jeg var litt opptatt osv, siden vi ikke prata så lenge og jeg måtte avslutte hadde en venninne på besøk.. så nå har han ikke svart:/ på en time, så får litt noia lurer på om jeg var så dårlig i telefonen eller noe:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner den følelsen !!! Lykke til

Skrevet

Du er bare en helt typisk jente in love :)

Vi har en tendens til å overtolke alt vi sier på tlf og i mld, og får panikk hvis han ikke svarer med en gang.

 

Jeg hadde det sånn med en gutt jeg data for mange år siden, i dag er han min mann <3

 

Lykke til!

Skrevet

 

Men hva om han ikke svarer da??

 

HI

Skrevet

Da er det nok ikke rette mann for deg uansett!

Skrevet

ops fikk akkurat svar nå ja:P

Skrevet

Hva sa han da?? *er spent*

Skrevet

han sa han beklaget veldig for at han "forstyrret" meg...

Skrevet

Då kan du slappe helt av også trenger du ikke å gå å uroe deg hvis han ikke svarer med en gang i fremtiden ;-) :-)

 

Kos deg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...