Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Jeg skal ut med en fyr som jeg traff for lenge siden, og vi har hatt intenst kontakt på msn, han bor langt fra meg og snakker engelsk. Nå ringte han meg plutselig og jeg har angst for å snakke engelsk på telefonen selv om jeg er ganske flink da, så pratet vi litt men hadde vansker for å fortå dialekten hans, men så sa han at han ville bare høre stemmen min og at si hei liksom, så før det hadde vi sendt mld til hverandre ganske intenst, nå etter samtalen skrev jeg en mld og sa beklager jeg men jeg var litt opptatt osv, siden vi ikke prata så lenge og jeg måtte avslutte hadde en venninne på besøk.. så nå har han ikke svart:/ på en time, så får litt noia lurer på om jeg var så dårlig i telefonen eller noe:/
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Jeg kjenner den følelsen !!! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Du er bare en helt typisk jente in love Vi har en tendens til å overtolke alt vi sier på tlf og i mld, og får panikk hvis han ikke svarer med en gang. Jeg hadde det sånn med en gutt jeg data for mange år siden, i dag er han min mann <3 Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Da er det nok ikke rette mann for deg uansett!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #8 Skrevet 24. april 2009 han sa han beklaget veldig for at han "forstyrret" meg...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #9 Skrevet 24. april 2009 Då kan du slappe helt av også trenger du ikke å gå å uroe deg hvis han ikke svarer med en gang i fremtiden ;-) :-) Kos deg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå