xxxJulianexxx Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Tenk å ikke like bursdagsfeiringer på Maccer´n a. Stakkars barna hennes. De må ha det skikkelig kjipt altså. Dæven døtte:o)
fru tekopp Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Og hvordan har vi det i dag? Ettersom man må bryte reglementet her inne og rakke ned direkte på nick/person uten annen grunn enn at hun har valgt sitt nick til å være kjipe-Laila?
Gjest Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Velger å tro hun tuller? Imidlertid er den andre tråden som "Henger meg ut" (høres nærtagende ut nå..Kunne ikke brydd meg mindre)- dønn seriøs. takk for støtte uansett:-)
fru tekopp Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Hehehe... Var ikke ment som støtte! Har ikke sett så mange tråer her inn, så vet ikke helt hva det er dublir hengt ut for. Drit i det. Det er fredag og det blir sikkert fint vær i morgen.
Gjest Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 ikke ment som takk for støtte ang. sak heller - bare at du sa fra ang uthenging. Noen ble bare irriterte fordi jeg ikke liker mc-donaldsbursdager:-)
xxxJulianexxx Skrevet 24. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2009 Kjære Kjipe-Laila:o) Du har helt rett. Prøvde bare å slå en liten spøk her jeg;o) Derfor laget jeg smiletegn:o)
fru tekopp Skrevet 24. april 2009 #8 Skrevet 24. april 2009 Dette er BRA humor! Tenk å vær så gal å legge ut noe sånt på SKRAVLESIDEN!!!!! Hvordan skal det gå med deg og dine barn?????
xxxJulianexxx Skrevet 24. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2009 Nei si det du Tekoppen. Det kan ikke jeg skjønne heller. Hvordan er det å møte seg selv i døra forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå