Gå til innhold

hvem har "rett" her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir 25år i uken som kommer. Skal ha fest neste helg, og har invitert 15 venninner på grillfest hjemme hos meg.

MEN hun ene, som også er en av mine bedre venninner "nekter" å komme da hun vil ha med kjæresten sin så ikke han skal sitte alene hjemme en lørdag kveld. Det er bevisst at jeg bare har venninnene mine her, skulle alle hatt med seg kjærestene hadde det jo fort blitt 30stk. Det har jeg hverken plass eller råd til. Når det skal sies, så har jeg faktisk aldri møtt denne kjæresten til venninnen min, da han bor i en annen by, og hun pendler frem og tilbake(har bare vært sammen siden jul). Jeg kjenner jeg blir litt irritert, en person fra eller til spiller ingen rolle, det er ikke det det står på, men argh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sier du at det er synd hun ikke vil være sammen med dere og at det kanskje passer en annen gang.

Skrevet

Då får hun også bli hjemme.... :-(

Skrevet

Bursdagsbarnet har rett:) Har han ingen andre han kan være sammen med? Har forresten ikke vondt av å sitte alene en kveld heller. DU har invitert til jentefest, og jeg skjønner godt at du ikke vil invitere alle med følge!!!

Skrevet

Hvilken gutt har det morsomt sammen med 16 jenter?

Skrevet

Jeg ville bare tatt hennes nei som et nei. Du inviterte venninner og de må selv bestemme og overveie grunner til om de vil prioritere å komme.

Du inviterte og hun takket nei.. Hun kommer sikkert til å få det koselig sammen med kjæresten og du får det nok kjekt sammen med venninne dine. :-)

Skrevet

Du har invitert til jentefest og står selvsagt fritt til det. Jeg skjønner at hun ønsker å tilbringe tid sammen med kjæresten siden hun er nyforelsket og ser han bare i helgene. Hun står da fritt til å velge om hun vil delta på festen din eller være sammen med han. Ser ikke det store problemet. Hun må akseptere at det er jentefest, og du må akseptere at hun heller vil være sammen med kjæresten.

Skrevet

Kjenner frustrasjonen, Bestevenninna mi fra jeg var lita som jeg har hatt god kontakt med hele veien, fikk seg type 6 mnd før brylluppet mitt. Begge var invitert men han hadde ikke lyst å gå (noe jeg kan skjønne siden han hadde bare møtt meg 2 ganger.) Men da valgte venninna mi å bli hjemme også, For stakkars typen hennes kunne jo ikke sitte alene en hel dag.

Det var den dagen jeg skjønte at ho ikke var så veldig god venninne lenger.

Værste var at ho ble drit sur på meg for at jeg ikke kom i 30 års laget hennes en mnd senere.

Jeg takket nei fordi jeg faktisk ikke hadde mulighet til å komme på fylle fest, når jeg hadde ei lita på 2 mnd. (giftet meg en mnd etter fødsel.)

Så ho syntes det var helt greit å velge bort mitt bryllup uten å ha noe som hindret henne i å komme, men at jeg ikke ville ta med meg en baby og reise langt avgårde for å være tilstede på fyllefest var helt forferdelig av meg.

Jenta mi er 2 år nå og jeg kan telle på en hånd de gangene vi har snakket siden for å si det sånn.

Skrevet

Det er din fest, nekter hun å komme hvis hun ikke får ta med følge så er det synd for henne, men hun kan fort komme i den situasjonen at hun detter ut av gjengen siden hun prioriterer kjærsten foran gamle venninner, noe som er lett å gjøre når man er nyforelska!

Skrevet

takk for svar, det er det de andre mener også. Men tingen er at hun ser han ikke bare i helgene, hun har nærmest flyttet inn til han der nede, hun er student og kan studere når og hvor hun vil. Er hvertfall 6-7uker sidne sist jeg så henne. Ikke bare har hun takket nei, hun har også begynt å slenge med leppen til de andre over hvor vanskelig jeg er, hvor kjip jeg er, og hvor dårlig venninne jeg er som ikke vil møte kjæresten hennes. Må jeg møte han på MIN fest da? Hun har ikke hatt noe interesse av å introdusrere han før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...