Gjest Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 De kommer inn fra hagen og er gigastore!! Hjelp! Noe vi kan gjøre for å få de vekk? Spray? Hva som helst!! Jeg blir hysterisk...
It's all about me Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Jeg kjøper en spray på Felleskjøpet som jeg sprayer i alle innganger og vinduer. Den gjør at de ikke kommer inn, iallfall ikke like mange. I tilegg dreper den ganske raskt når du sprayer dirkete på udyra. Har gigaedderkopper her også uheldigvis. Det står ikke at den er for edderkopper, men den er mot det meste annet små kryp.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Huff ja, dette er marerittet!! De små krypa er bare det værste jeg vet!!! Skjønner ikke hvorfor jeg er så redd disse små krypa, de er bare så ekle og ufyselig! Vet aldri hvor man har dem heller.. *rush i kropp*
Gjest Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 greia her er at de ikke er små, de er som str på en tennisball. det er rett og slett vanskelig å få de inn i et papir og skvise de... det blir som å klemme ihjel en spurv.. usj!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 De er bare superekle!! Vi hadde i hauger der vi bodde før. Det var kloakkedderkopper. De kommer ofte hos folk som har egen septiktank hørte jeg en gang. De er veldig store. Etter at vi flyttet har vi veldig mye mindre av dem. Hender jeg ser, men veldig lite. Heldigvis!! =)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 uff ja skulle hatt noe mot det eg å.. kom en gigastor inn i går sto utenfor soveromsdøren når eg skulle legge meg.. sambo e ikke hjemme måtte ta den selv.. slø med skoen min, ikke talom at jeg hadde klart å skivse den med noe papir..
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 Jeg sugde opp en slik diger jævel med støvsugern en gang, fant ingen annen løsning da jeg ikke turde nærme meg mindre enn 1,5 m... Kom på etterpå at den hadde jo helt sikkert overlevd og storkoste seg nå inne i støvposen :/ sukk...blei så utafor og turde ikke ta ut posen engang, så satte den ut til sambo kom hjem.
It's all about me Skrevet 25. april 2009 #8 Skrevet 25. april 2009 Jeg har opplevd at en slit monster har krabbet ut av støvsugeren igjen så de dør ikek nei. Men heldigvis hadde jeg sprayet den med gift før jeg støvsugde den, så den døde rett utenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå