Hikken Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 SPYYY! Sånn. Da fikk jeg det ut. (snuppa og sover så jeg kan ikke brekke meg høylytt her)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Syntes hun er vakker. Syntes det roper JANTELOVE JANTELOVEN i ørene mine. Ikke være så sjalu.
Gjest Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Sjalu??? OMG! No brain no pain. Heller tjukk og stygg enn tom i hodet!
urigeller Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Jeg synes hun er fantastisk! Verden trenger slike mennesker Fargeklatter som "makes a difference" og hever seg høyt over alt som kan minne om Jantelov... Det er lov å være litt annerledes og trives med seg selv!
Gjest Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Jeg er veldig fornøyd med ikke å være henne, og jeg er veldig fornøtd med ikke å se ut som henne Ellers er hun sikkert et fint menneske. Håper hun har et bra liv.
Mrs. Bouquet Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 Syns hun var sjarmerende. En kraftig smule over the top, men full av selvironi, så det gjør ingenting.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 24. april 2009 #8 Skrevet 24. april 2009 Jeg ble bare flau på hennes vegne jeg... Samboeren satt og huffet seg også, selv om hun sikkert er pen å se på, så blir hun jo bare litt for... Ja, hva skal man si?
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. april 2009 #9 Skrevet 24. april 2009 Virker som det har lekket litt silikon oppi topplokket
solstråle69 Skrevet 24. april 2009 #10 Skrevet 24. april 2009 Jeg ELSKER sånne mennesker, som tør å utfordre litt! Åssen går det egentlig an å dømme et menneske nedenom og hjem etter 10 minutter? I en sånn setting?
OsloMor Skrevet 24. april 2009 #11 Skrevet 24. april 2009 På samme måte som det går an å "ELSKE slike mennesker" tenker jeg, med mindre du omgås Frk. Silverstedt privat da selvfølgelig.
mylittlecat Skrevet 24. april 2009 #12 Skrevet 24. april 2009 Fatter ikke hvordan folk kan skrike opp om jantelov og sjalusi med en gang man ikke liker noen??? Helt seriøst, være sjalu på hva da? Falske pupper? Falske øyevipper? Falskt hår? Falske lepper? Hadde jeg synes det var fint kunne jeg jo kjøpt det jeg og ;o) Og oppføre meg som et dumt blondie-fjols kan jeg og hvis jeg vil! hehe Men for all del, tror dama ville vært dritlekker hvis hun ikke hadde ødelagt seg med alle disse falskhetene. Og aller helst ikke pratet så mye!
solstråle69 Skrevet 24. april 2009 #13 Skrevet 24. april 2009 He, he... Men prøver man ikke å gi mennesker en mulighet da? I positiv forstand? Men det er vel politisk korrekt å dømme glamourmodeller i negativ forstand. Eller Jan Thomas. Eller Pia Haraldsen. Eller Lene Alexandra. Osv....
OsloMor Skrevet 24. april 2009 #14 Skrevet 24. april 2009 Men, man gjør seg jo opp en mening om mediaskapte personligheter basert på ganske lite info uansett om man er positiv eller negativt innstilt.Vil faktisk påstå at det i disse tider er langt mer politisk korrekt å være positiv enn negativ. Har du sett filmen Kunsten å tenke negativt forresten? Bare kom på det nå, veldig artig film synes jeg;).
Kjukka Skrevet 24. april 2009 #15 Skrevet 24. april 2009 Haha... jeg trodde ikke hun var slik jeg! Trodde bare hun så jævli bimbo ut, men ikke oppførte seg som en! Holdt på å dø på meg, da hun begynte med alle de kommentarene! Dama er blodharry! Hjelpes!!
lysfontene Skrevet 25. april 2009 #16 Skrevet 25. april 2009 jepsi pepsi dette er jantelov :-) people just love 2 hate her :-) og hadde bare vi damerne hatt en promille av det denne gasellen innehar, så hadde vi nok rettet opp ryggen vår litt, og skubbet ut puppene våre litt mer i våre husmorliv, i steden for å drasse på hengepupper, speilegg, strekkmerker, cellulitter, hard hud på hælene, flisete hår og negler, deiat mage, sinnarynker, kråketær og tunge øyelokk, og ikke minst furte over at et kvinnemenneske ser sånn ut. "høyt henger de, og sure er de" sa reven om rognebæra som han ikke klarte å få tak i. og slik er det med Viktoria og: tenk dere å ha de beina, den magen, den rumpa, de hendene, det håret, de øynene??? Tenk dere å kunne gå i slike kjoler (selv så jeg ut som ei stappa pølse da jeg gifta meg, så ikke en gang da var jeg litt viktoria). Tenk dere all den deilige sexen? For halve moroa med å ha sex er å vite at man ser bra ut....Tenk dere å få reise rundt om slik? Tenk dere å alltid få fult fokus når man stikker hodet ut?? jeg sier ikke at jeg vil bytte liv, men jeg vil ha en liten promille av det hun har, her jeg sitter i min hverdag, og erkjenner at livet mitt er a4 med lån i banken, tjukk kropp,rotat hus og til tider småkjedlig sex.... yepp, livet mitt er bra, men a4.... Lenge leve Viktoria, og slutte og rakke ned på damer som ikke lar seg selv forfalle.... he he ps. har akkurat brendt av 1000 kr på SPA,,,,yepsi pepsi that is what i want....
Gjest Skrevet 25. april 2009 #17 Skrevet 25. april 2009 Hehe, jantelov? Jeg vil virkelig ikke se ut som henne jeg, men det er antagelig fordi jeg synes den type bleika hår og silikonpupper er vilt stygt Det finnes derimot andre kjente damer som virkelig er lekre!
Makka Pakka Skrevet 25. april 2009 #18 Skrevet 25. april 2009 Jeg synes hun er ordentlig sjarmerende. Hun spiller på blondheten sin og utseende sitt, men hun er full av selvironi og vet godt hva hun gjør . Det er en grunn til at hun har blitt stor stjerne, det skyldes ikke bare utseende, for jeg tror hun vet godt hva hun gjør. Jeg synes hun er fargerik og liker at hun er så "ukorrekt".
Grigri m/3 gutter Skrevet 25. april 2009 #19 Skrevet 25. april 2009 Jeg er enig med Makka Pakka, jeg tror det er en rolle hun spiller. Hun tar den helt ut også. Nå har jeg ikke dett det dere har sett i Norge, men her i Frankrike er hun en slags vertinne i lykkehjulet(konkurranse på tv) og har der rollen som den vakre "bimboen" i sexy kjoler og trutmunn, men hun glimter til med kommentarer som viser at huner ikke så blond inni som utenpå. Selv om vi damer syns hun ikke er så pen med faslke pupper og hår osv, er det mange menn som sikler etter sånne, derfor kan hun leve av å fylle den rollen. Tror jeg da, jeg kjenner henne ikke.
lysfontene Skrevet 26. april 2009 #20 Skrevet 26. april 2009 enig med du .-) men det er sikkert godt for de "ikkeblonde" og klamre seg til troen på noen blondiner faktisk er slik. kanskje anna nicole og pamela? men det som er intr er at de begge brunetter under det bleika håret.... ja ja om du synes håret og puppene er stygge, så ha har hun pina dø andre atributter som flott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå