Gå til innhold

Er det virkelig noen synske her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde vært så fint å få litt hjelp :-)

Det er akkurat slutt med kjæresten. Har fremdeles følelser for ham, men det gikk ikke.... Det jeg lurer på er: Er det håp for oss? Eller skal jeg prøve å møte en annen? Klarer jeg å bli gravid og få barn før det er for sent? (alder...) Håper noen kan se noe......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :-)

Jeg mener at du definitivt vil få barn, men ikke med han som er i bildet nå. Forholdet deres kan være på feil grunnlag, enten fra din side, eller hans, mest trolig begges.

Mot sommeren vil du møte en som får deg til å føle deg spesiell, kanskje du ikke ser det med en gang, men skjønner at det er riktig etter hvert. Nettdating ser ikke ut til å være noe suksess for deg?

Jeg får også veldig sterkt opp navnet Nina hos deg, men jeg er usikker på hva det betyr. Kanskje det er ei som hjelper deg på vei til å finne den rette?

Beste ønsker fra Sunniva :-)

Skrevet

Sunniva, Kan du hjelpe meg og???

Skrevet

Ja, hva lurer du på da? :-)

Skrevet

Jeg vil vite om jeg noen gang får meg en mann som jeg kan bo med...

Og hvem.... kanskje barnefaren...??

Får jeg flere barn??

Takknemlig for svar!

Skrevet

Sunniva kan du hjelpe meg med et enkelt spørsmål?

Gjør jeg det rette nå?

Skrevet

Hei anonym 23:16 :-)

Ja, du vil få samboer igjen, men jeg er usikker på om det er barnefaren. Hvis han har problemer med aggresjon og/eller narkotika, så blir det ikke han i hvert fall. Du vil bli samboer med en som er rolig, kanskje på grensen til kjedlig? :-) Men stabil og god. Kanskje du får anledning til å ta mer utdanning nå de nærmeste årene, hvis du har tenkt på det?

Jeg ser tre graviditeter på deg.

Skrevet

Hei sunniva, får jeg også lov til å spørre et spm? :)

Jeg er veldig intressert i en mann nå som jeg har kjent ganske lenge, og jeg hade en sterk drøm om han for ikke så lenge siden som jeg føler har knyttet oss nærmere hverandre. Nå merker jeg at det går rett vei, og jeg tror han er intresert i meg, så jeg lurer bare på hvordan kommer det til å gå med oss??

Hilsen en vannmann som er intresesrt i tyren..

Skrevet

Hei Sunniva... Jeg er 23:16

Tusen takk!!

Ser ut som du får deg en ekstra jobb her inne!!

Litt morsot at du sier kjedelig... Jeg har faktisk kontakt med en type som jeg vet liker meg... han er TRYGGHETEN selv..

Og utdannelse har jeg gått å tenkt på det siste året her...

WOW !!

Skrevet

Til Sunniva! Tusen takk for svar! Ja, håper jo virkelig jeg får barn. Tror det eg også. Og nettdating...du har helt rett. Jeg har datet mange, men har ikke funnet den rette - ennå. Jeg håper han dukker opp snart!

Beste hilsen V, HI

Skrevet

23:18: Etter boken gjør du sikkert det, men det er vel i grunn din egen samvittighet som har fasiten på svaret ditt? Svaret kan bli klarere for deg hvis du legger deg i kveld og smiler og tenker hvordan det ville vært om du fikk bestemme alt og du slapp å ta noen hensyn.

Skrevet

Sunniva kan du svar meg også? =)

Hvordan ser du min helse? blir den værre eller bedre med tanke på det fysiske.

Og vil jeg bli gravid igjen?

Skrevet

Hei sunniva .

Jeg er gravid nå ,kan du se om det kommer til å gå bra (har mistet et par ganger før ) og hvilket kjønn det blir ?

Kan du se hvor mange barn jeg får totalt ?

Takk :)

Skrevet

23:28: Ja, det lover bra dette, bare å fortsette i den tralten dere har kommet inn i, det er ingen grunn til hastverk. :-) I sommer blir dere bedre og bedre kjent og i slutten av sommeren er dere definitivt et par. Men pass på å ikke overtolke signal som han sender deg, husk at han ikke er perfekt, selv om du tror det. :-) Men drømmene kan du stole på, men husk å tolke de også riktig. :-)

Beste ønsker fra Sunniva. :-)

Skrevet

23:28 her:)

Takk for svar!

Ja, jeg er usikker på hvordan jeg skal tolke drømmen, jeg drømte om at han døde (Tok selvmord) og jeg følte all sorg han bar på! Og var veldig trist etterpå, han ville ba feks barn men fikk aldri oppleve det osv. Tolker drømmen som veldig trist, fikk et stor behov for å kontakte ham etter drømmen, og det gjorde jeg og da fortalte han at han stresser veldig mye og er ikke fornøyd med livet sitt. Så ble litt bekymret der bare:)

Skrevet

23:28: Å drømme om selvmord kan bety at en er klar for store endringer i livet. :-) Så det er vel en grunn til at drømmen gikk gjennom deg? :-)

Klem Sunniva

Skrevet

Hei Sunniva :)

Henger meg på her og spør om du kan se litt frem i tiden for meg og..

Er alene og venter på mannen med stor M, - finner jeg han i nærmeste fremtid og hvor treffer jeg han evt?

Hilsen M.

Skrevet

Sitter du og svarer deg selv Sunniva? Du gir jo egentlig bare svar som er spørsmål, eller som jeg kunne gitt. Og jeg er ikke synsk.

Hvor mange barn ser du totalt for meg? Fasitsvar kommer.

*ikkesynsk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...