mitt-skjønne-trekløver Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Måtte helga bli fin og innholdsrik for oss alle!
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Takk i like måte!! =) Helga har har begynt godt! Godt vær! Gjorde noen gode kjøp igår!!! Er veldig fornøyd! Storesøster og jeg skal i barneselskap idag, men jeg må vel dra henne med for sambo skal kjøre traktor og spraye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå