Gå til innhold

Tilbake igjen etter lang tids fravær....

Anbefalte innlegg

Skrevet

her har alle mann vært syke, og det har vært dårlig med både tid og energi til ikke-nødvendige gjøremål... men nå er jeg tilbake igjen, og håper å kunne være endel aktiv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du er tilbake. Det har vært rolig her i det siste, men jeg håper det tar seg litt opp. Jeg tror det er flere som har vært fraværende.

Nå går det jo mot lysere tider, og vi har kanskje andre prioriteringer enn den pcen så ofte. Vi får satse på at det tar seg opp til høsten om ikke før.

Skrevet

Godt å ha deg tilbake!! savne deg og andre som ikke er her:) Håper å se deg her framover ja. Prøver også å komme innom her litt innimellom, selv om det ikke alltid blir hver dag..

Godt å høre dere er bedre nå, kjedelig og tungt når det blir så mye sykdom så går iett slik..

Skrevet

Ja, det kan nok være det blir en roligere periode her inne for alle fram mot, og spesielt i, sommeren, men litt får vi vel til..

Enn skjønt vår og sommer, jammen sa jeg smør; her snør det idag :(

Skrevet

Godt å ha deg tilbake!

Sykdom tar mye energi og når det gjelder omgangssyke og lignende tar det tid før man blir trygg på at det virkelig er over. Brått viser det seg at det ikke var over likevel. Det er kjedelig og tungt.

Jeg er jevnt og trutt aktiv her inne selv om jeg ikke går inn for å produsere et visst antall innlegg hver dag. Noen dager skriver jeg mye, men jeg bruker ikke mye energi for å lage innlegg, det må komme naturlig. Det skal ikke være en plikt å skrive, synes jeg, men selvsagt er det fint med mange innlegg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...