Gå til innhold

Noen her som har nettelsker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg, og han er så fiiiin!!!! Blir helt satt ut av ham av og til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre med en ekte elsker. Det har jeg :-)

Skrevet

Jeg har også en ekte elsker:) Vi hadde lenge en flørtende tone, og etterhvert gikk det over til handling. Vi har ikke tatt steget fullt ut enda, men det kommer nok! Spennende.

Anonym 22.29: Hvordan kom du i kontakt med han som er din elsker?

Skrevet

Gjennom ei venninne. Tror ingen vet om oss, i alle fall ingen som sier noe til oss. Startet med vennskap, så flørting og så bare ballet det på seg... Og nå er det så vanskelig å slutte. Skulle ikke latt det gå så langt, men det er veldig spennende og pirrende.

Skrevet

Er dere single fra før???

Skrevet

Hva skal du med en nettelsker??

Skrevet

Anonym 22.35 her. nei, er ikke singel

Skrevet

Første anonym er ikke singel.. Gift og barn. Jeg har nå fått meg ny jobb og skal begynne i en annen by. Dette har jeg gjort bevisst for å komme litt vekk fra elskeren min, slik at det ikke blir så lett å treffes lenger. Kjemien og dragningen mellom oss er så utrolig sterk at det er vanskelig å ikke treffes når anledningen byr seg. Det blir litt værre når jeg må dra i motsatt retning for å jobbe og ikke lenger har så god grunn til å oppsøke "hans" by. Skjønner at jeg må ut av det forholdet for vil satse på mannen min, men ikke så lett dette...

Skrevet

HI her. Vanskelig å forklare hva jeg "skal" med ham. vi fikk kontakt gjennom chat, begynte å kommunisere via msn. Senere har det også blitt sms og telefonsamtaler. Vi snakkes på cam, men ikke veldig ofte, da det er vanskelig å få til. Skulle ønske vi var ordentlige elskere, men vi bor for langt unna hverandre til at vi har fått til å møtes.

Skrevet

Jeg fant meg en nettflørt engang.......det endte med at jeg og samboeren min flyttet fra hverandre etter 7 år......

Nå ser jeg på nettflørt som det samme som utroskap. Man blir mindre oppmerksom på den ordentlige kjæresten sin når man har en flørt.

Jeg møtte flørten etter at jeg og samboeren gjorde det slutt......vi hadde sex noen ganger men så var det ikke så spennede lenger......

Er ikke noe grønnere på andre siden så jeg håper for din skyld at du er singel og ikke ødelegger et trygt forhold som jeg gjorde. Jeg visste ikke hva jeg hadde før jeg dreit meg ut og mista det!

Skrevet

HI her. Nei, jeg er ikke singel. Jeg ser også at jeg blir mindre oppmerksom på samboeren min, pga denne flørten. Men jeg er så "opphengt" i ham, at jeg har foreløpig ikke klart å kutte ham ut.

Skrevet

Jeg blir SKIKKELIG provosert altså !!!

Folk her inne snakker opp og ned i mente om menn som er utro og styrer på !!

Men dere er visst ikke noe bedre selv !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-(

UTROLIG TRIST !!!!!!!!!!

Skrevet

har aldri påstått jeg var noe bedre heller.

HI

Skrevet

Jeg hadde en nettelsker når jeg var samboer med min eks.... så ble nettelskeren min en ekte elsker, og nå er han den jeg elsker og deler livet mitt med :)

Skrevet

Startet som nettelsker. Nå er han min ordentlige elsker

Skrevet

Mannen min var skilt da vi møttes. Han hadde vært skilt i noen år, og kunne fortelle meg at de ble skilt fordi han oppdaget at kona hadde en nettelsker.

Han gikk seg på henne en dag, da hun satt foran PC`n, uten overdel.

Ble skilsmisse der i gården. For han var det det samme som utroskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...