Gå til innhold

Hva er finest av disse jentenavnene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matilda eller Marikken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Matilda, Marikken likte jeg ikke.

Skrevet

Matilda.

Marikken rimer på trikken, og når jeg sier Marikken, så høres det ut som jeg sier marken;)

Skrevet

Liker ingen av dem, men hadde iallefall aldri vurdert Marikken.

Skrevet

Begge er sjarmerende og jeg forbinder navnene med enkelt personer så da kommer det litt an på personligheten til barnet...

Tror jeg ville ha gått for Matilda, men som sagt.. jeg var veldig bestemt på hva jenta mi skulle hete og etter en dag på sykehuset sa jeg til mannen min at dette er ikke noen Malin.. hehe, hun fikk seff ett annet navn som vi syntes sto til henne :)

Skrevet

Marikken minne meg om ho svenske jenta, eller var det ikkje Marikken ho het? Eg like litt sjeldne navn, så derfor eg har funnet disse to.. Vi er enige om Matilda, men eg likte veldig godt Marikken også.. Vet ikke helt koffor, men men... Eg like også godt Malena da...

Skrevet

ikke mye støtte til deg her :)

Liker Matilda best jeg også :)

Skrevet

Godt råd er å vente til jenta er født og lytte til hjerte deres hvilket navn som passer best... synes alle de navnene du nevner er fine :)

Skrevet

Forrige gang fikk jenta vår det navnet vi hadde valgt... Vi vil ha noen å velge mellom, men eg må bare få mannen til å like de også..

Skrevet

Helt klart Matilda. Marikken var ikke pent. Litt :Jeg har foreldre som bare måtte finne på ett snodig navn til meg navn =0)

Skrevet

Jeg stemmer for Marikken - men skulle jeg valgt selv, ville jeg brukt Madikken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...