2flottebarn;) Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Har masse melk, men føler det er veldig lite på kvelden. Dette er vel normalt, men føler at babyen maser med på pupp og ikke blir tilfreds. Hun er snart 3 uker, Hvordan vet man om man har nok pupp på kvelden?
Tommage♀♂ Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Det er på kvelden du produserer minst melk.Om du vil prøve å øke er et godt tips å pumpe deg etter måltidene på morgen/formiddag! Jeg satt med puppen ute hele kvelden med begge mine jeg, var jo aldri fred å få;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå