Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Det er litt spesielt, men vi liker det veldig godt, særlig samboeren min. Hva mener dere?
ifie Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Hvis vi skulle fått jente nå, ville jeg gjort så godt jeg kunne for å overbevise kjæresten om at hun skulle hete Stella! Jeg syns det er kjempetøft og fint og søtt på samme tid! Nydelig! Siden du har så bra smak, har du et stilig guttenavn på lager?
Gjest Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Synes det er et fint navn. Tenker Stella Polaris med en gang, navnet på nordstjernen (polarstjernen) og synes det er flott å kunne bli oppkalt etter en stjerne! Det er jo også bra at det er litt spesielt så ikke alle hun vokser opp med heter det samme. Er noen navn som er litt for overbrukt synes jeg. Lykke til!
Tidemann Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Kjempefint!!! skulle gjerne brukt det selv hadde det ikke vært for gubben...kremt
☆chiquita☆ Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Kjempefint!! Vi, spesielt jeg har lyst på det selv,men har et vennepar med ei datter som heter det. Og da går det ikke...
nr 2 i oktober? Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 har et søskenbarn som har en 3 år gammel datter med det navnet uvanlig men fint
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 25. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2009 Så herlig med positiv tilbakemelding, og å høre at det fins noen få andre der ute som heter det (ikke så mange da, men noen!) Vi liker navnet kjempegodt, samboeren min har hatt det klart i årevis faktisk, om han skulle få en datter noen gang (det er litt søtt da! Men mamma ble helt stille i telefonen da jeg fortalte om navnet, hun syntest det høres ut som navnet på en hest eller noe... så veldig fint med litt motvekt her, tusen takk!
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 25. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2009 Hehe, takk:) men det er nok samboeren min som har den gode smaken, det er hans idè.. hadde ultralyden vist at det var en gutt der inne hadde vi nok måtte ha tenkt godt etter, for vi hadde ingen guttenavn klare, bare Stella. Lykke til med navnevalget!
*toppris* Skrevet 25. april 2009 #10 Skrevet 25. april 2009 hesten jeg stellte når jeg var yngre het det;) så minner meg kun om den hesten;) hehe
EnJente_m_2Jenter Skrevet 25. april 2009 #11 Skrevet 25. april 2009 Samme her Hadde en hest som het Polly og venninnen min sin hest het Stella, er veldig ofte brukt på hest tror jeg, så kanskje ikke rart at vi begge har hørt det via hest ? Stella Getz, hun negressen, husker dere henne ?
MathildeC Skrevet 25. april 2009 #12 Skrevet 25. april 2009 Jeg synes Stella er nydelig. Det betyr vel stjerne? Jeg hadde det som et av alternativene da vi fikk nr 1, men mannen min, som er engelsk, satte ned foten. De har et øl i England som heter Stella, så det var den assosiasjonen han fikk. Skjønte ikke helt poenget selv, han var jo veldig glad i den ølen :-).
line_mor Skrevet 25. april 2009 #13 Skrevet 25. april 2009 synes det er søtt. minner om ei lita tulle, men er litt hestenavn,men sånn er det med veldig menge navn. vi skal bruke bendik om det blir gutt å det er ei venninne av meg som kjenner en hund son heter det samme,så sånn vill det alltid være, men jeg synes stella er veldig fint altså,
Mammaioktober Skrevet 26. april 2009 #15 Skrevet 26. april 2009 Stella er så fint. Hadde ville kalt jenta mi det, hadde vi ikke hatt så mange hunder opp igjennom årene, og nå som heter Stella =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå