Gå til innhold

hm..er redd for at "egga" mine begynner å bli gamle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde akkurat såvidt bikket 34 da jeg fikk første barn. Det er snart ett år siden. Har egentlig lyst til å kose meg litt til med den vi har før vi evt prøver på nytt....men så var det det med tiden og alderen da....tenker på det noen ganger og får litt småangst...hmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter..flere som er redde for klokken som tikker?? eller er det bare meg som er en olde her inne :)

Skrevet

Njæsj, jeg ble gravid i 1.pp med begge ungene, var hhv 31 og 33 da jeg ble gravid. Minstemann er bare 4 mnd nå (og jeg blir 35 til sommeren), og jeg har lyst på en til, uten alders-angst :P

Men kan hende det er fordi jeg alt har to unger, og tenker at om jeg får en til så er det bare en bonus ;)

Skrevet

ja, er sikkert ikke noe å bekymre seg for...hehe..men tenk om man IKKE hadde noe å bekymre seg for...

ble gravid med en gang jeg sluttet med p-pillen sist så virker ikke som det er noe stort problem der iallefall.. men..sukk..

Skrevet

Jeg hadde de tankene der da vi skulle lage nummer to, men var jo så sabla heldig å bli gravid i 1.pp der også...så sikkert derfor jeg er så rolig mtp alder nå ;)

Har jo venner på vår alder som sliter som bare det med å få barn :(

Skrevet

Nei da, jeg ble gravid på første forsøk med mine. Da var jeg 32 og 35.

Og jeg har venninner som har blitt gravide etter den alderen også, en var 38 en var 39 og en var 41:-)

Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg så veldig mye akkurat!

hva skal jeg si som fikk førstemann når jeg var 38 og nr 2 1 uke før jeg ble 40!.......

Skrevet

neida ;) men noen ganger kan man føle seg litt gammel...kanskje spesielt på forum som dette

Skrevet

He he he been there:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...