Gjest Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Jeg er 50% sykemeldt. Har avtalt å jobbe halve mandag, tirsdag og torsdag. Neste fredag er jo 1 mai, og full arbeidsuke er således 4 dager. Skal jeg da jobbe to dager, eller som avtalt siden jeg uansett ikke skulle vært på jobb fredag?
Arb.ledig husmor Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Du må nok jobbe som avtalt... Hadde du hatt avtale om halv fredag, da hadde du sluppet unna med kun de to andre dagene.. Var iallefall sånn for meg uka etter påske, eg hadde avtale om å gå mand-onsd-fredag, men siden mandag var helligdag jobbet eg kun onsdag og fredag...
Gjest Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Du er jo sykemeldt for å unngå belastning ved å jobbe, regner jeg med. At alle har fri 1 mai gir deg jo ikke noen mer belastning, så du må jo jobbe som avtalt.
Kamomille Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Du skal jobbe som avtalt. Det er ikke 4 dagers arbeidsuke selv om fredag er en helligdag. Arbeidsuka er fortsatt like lang, men alle har betalt fri på fredag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå